Pozor! Jste na staveništi. Vice informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se

Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "Kanada"

Koncepce školství v rychle se měnícím světě podle Britské Kolumbie

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Akční plán transformace školství z dílny ministerstva školství kanadské Britské Kolumbie, který byl nastartován v letech 2012-13 a má plnit podobné cíle jako naše aktuální Strategie 2020. Pokusme se o srovnání.
Autor Bořivoj Brdička

Andersonův teorém interakční ekvivalence

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Zpráva o výsledcích výzkumu známého kanadského vědce Terry Andersona v oblasti využití různých typů interaktivit v distančním vzdělávání s rozborem možností jejich aplikování v praxi.
Autor Bořivoj Brdička

Jak v Magogu zaváděli 1:1

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Zpráva o tom, jak v kanadském Východním Montrealu zaváděli přenosné počítače formou 1:1.
Autor Jan Koucun

Moderní výukové metody na univerzitě v Torontu prohrávají!

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Pozoruhodná kauza profesora Steva Joordense z University of Toronto, kterému odbory soudní cestou brání učit psychologii moderními metodami.
Autor Bořivoj Brdička

Budou zase malé jednotřídní školy?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zajímavá úvaha nad tím, zda využití technologií v budoucnosti nepovede k zavedení modelu školy v mnohém podobné dříve běžným malotřídkám.
Autor Bořivoj Brdička

SurfYourWork – další splněný americký sen

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o projektu studenta střední školy v Montrealu Adila Lalani, který byl zahájen jako práce v rámci výuky počítačů a skončil jako komerčně úspěšná aplikace s hodnotou přesahující 1 milion dolarů.
Autor Bořivoj Brdička

Studie porovnávající prezenční a distanční formy studia

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek popisuje výsledky vědeckého experimentu Concordia University v kanadském Montrealu, který srovnával výuku tradiční a výuku online s využitím aplikace LBD eClassroom.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 7