Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Výukový a vzdělávací software nově a jinak |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
|
04. 04. 2016 |
4916 |
Anotace | Postupně probíhající změna role učitele přináší i nový nebo inovovaný pohled na didaktické prostředky, které mohou žáci ve výuce využívat. Ve školách začíná být využíván i jiný než tradiční výukový a vzdělávací software. | Poslední komentář | |
---|
|
Typologie vzdělávacích Webů 2.0 |
 | Martin Jelínek |
|
|
|
| |
1 komentář |
15. 06. 2015 |
11969 |
Anotace | Typologie a přehled vzdělávacích webů nové generace založený na studii Matta Bowera z australské univerzity Macquarie. | Poslední komentář |
|
---|
|
Online aplikace bez registrace |
 | Jan Hrabák |
|
|
|
| |
2 komentáře |
15. 05. 2014 |
12393 |
Anotace | Přehled online aplikací využitelných velmi snadno a rychle ve výuce díky tomu, že nevyžadují registraci. Jedná se tím pádem o produkty, které jsou k dispozici zcela zdarma. | Poslední komentář | Moc pěkný přehled, jen doplňuji program, který jsem zde nenašel MindMup www.mindmup.com |
---|
|
Webové nástroje využitelné učiteli |
 | Vojtěch Matějka |
|
|
|
| |
|
07. 11. 2013 |
6152 |
Anotace | Osobní výběr několika online nástrojů použitelných ve výuce s popisem jejich vlastností doplněný odkazy na další podobné přehledy, kde lze získat inspiraci. | Poslední komentář | |
---|
|
Online ICT nástroje pro učitele |
 | Vlasta Beranová |
|
|
|
| |
2 komentáře |
14. 03. 2013 |
7906 |
Anotace | Článek předkládá přehled volně online dostupných služeb vhodných pro využití učiteli ve výuce. | Poslední komentář | Děkuji za přehled, jen pro doplnění, online aplikace Posterous Spaces (uvedena jako úplně poslední) k 30. dubnu přestane fungovat. |
---|
|
Husité vědy |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
02. 04. 2012 |
5217 |
Anotace | Článek seznamuje s profesorem britské Open University Martinem Wellerem a s jeho názorem na to, jaký vliv má současný vývoj technologií na cesty vědeckého poznání. | Poslední komentář | Open Access Explained!- http://youtu.be/L5rVH1KGBCY
Velmi pěkný tutoriál vysvětlující problematiku volné dostupnosti informací z pohledu vědeckého knihovníka. |
---|
|
Otevřený online kurz pro kanadské studenty učitelství |
 | Bc. Karel Zavřel |
|
|
|
| |
|
13. 02. 2012 |
4350 |
Anotace | Zpráva o zajímavém online kurzu Aleca Courose z Pedagogické fakulty univerzity v Regině (Kanada). Jeho úkolem je přiblížit účastníkům internet jako prostor pro vybudování funkčního osobního vzdělávacího prostředí. | Poslední komentář | |
---|
|
Edublog Awards - soutěž o nejlepší výukový blog |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
19. 12. 2011 |
7599 |
Anotace | Přehled právě zveřejněných výsledků mezinárodní soutěže o nejlepší online výukové aktivity učitelů s bližším popisem některých z nich. | Poslední komentář | |
---|
|
Rozvažte ICT koordinátorům ruce aneb cloud computing |
 | Ondřej Neumajer |
|
|
|
| |
1 komentář |
10. 01. 2011 |
10184 |
|
Výuka řízená výsledky |
 | Andrea Patáková |
|
|
|
| |
1 komentář |
11. 11. 2010 |
4325 |
Anotace | Článek popisující moderní výukovou metodu amerického učitele 2.st. ZŠ Marka Barnese, jež vhodným způsobem reflektuje aktuální potřebu transformace školství a integruje vzdělávací technologie. | Poslední komentář | Děkuji za zajímavý tip na webové stránky. Opět jsem si rozšířila RSS zdroje. |
---|
|