Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "daty řízené školství"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Výhled 2020 podle Journalu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Výtah z článku známého amerického zpravodajského portálu, který ukazuje, kam směřuje tamní vývoj vzdělávacích technologií. Je zajímavé ho porovnat s vývojem naším.
Autor Bořivoj Brdička

Spolupráce MIT a Khan Academy v duchu převrácené třídy

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o nové iniciativě MIT, v jejímž rámci budou studenti tvořit výuková videa aplikovaná prostřednictvím Khan Academy do výuky žáků ZŠ a SŠ.
Autor Bořivoj Brdička

Problémy standardizace podle Socola

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Zpráva o mimořádně zajímavém americkém učiteli, který má co říci k problematice standardizace a ověřování výsledků výukového procesu. Jeho myšlenky jsou pro náš současný proces nastavování školské politiky velmi důležité.
Autor Bořivoj Brdička

Superpočítače, singularita a učitelé 21. století

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek popisuje aktuální vývoj v oblasti superpočítačů a umělé inteligence, a dává ho do souvislosti s budoucím využitím těchto technologií ve vzdělávání.
Autor Bořivoj Brdička

Daty řízené školství v roce 2020

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Další z řady reflexí účastníků kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století". Vznikla po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků. Má ovšem přesah i do poslední ještě nerealizované lekce - Budoucnost vzdělávacích technologií.
Autor Stanislav Cikalo

Data mining – „těžba dat“ ve školství

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Reflexe účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků.
Autor David Mikoláš

Bude se jednou vzdělávání odehrávat na Facebooku?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o nejnovějším vývoji Facebooku v souvislosti se vzděláváním.
Autor Bořivoj Brdička

Skutečné možnosti využití daty řízeného školství

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
3. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků, jež je věnován tomu, co si můžeme od počítačových systémů automatického hodnocení žáků slibovat a za jakých podmínek má smysl je zavádět.
Autor Bořivoj Brdička

Daty řízené školství v praxi

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
2. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků předkládající současný stav implementace této technologie na praktických příkladech ze Spojených států, kde se její nasazení již začíná realizovat.
Autor Bořivoj Brdička

Vize daty řízeného školství

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
1. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků shrnující důvody, proč se systémy automatického hodnocení žáků vyvíjejí a na jakých principech jsou založeny.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 14