Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "hodnocení"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Jak učit hybridně podle Wenmontha

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Pohled novozélandského odborníka v oboru vzdělávacích technologií na to, jak by měla vypadat hybridní výuka, která se v důsledku pandemie stává běžnou ve školách na celém světě.
Autor Bořivoj Brdička

Na co nezapomenout při blogování s dětmi

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Než se pustíme s dětmi do blogování, je třeba si rozmyslet několik podstatných detailů. Čemu věnovat pozornost nám poradí zejména Kathleen Morris a Richard Byrne.
Autor Ludmila Kovaříková

Podvádění při online výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.
Autor Bořivoj Brdička

Ofqual vyhlašuje soutěž na ověřování testů umělou inteligencí

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o postupu anglického úřadu garantujícího kvalitu státních zkoušek (včetně maturity), který se rozhodl zkoumat možnost nasazení umělé inteligence do hodnocení a vypisuje v té souvislosti soutěž na nejlepší řešení.
Autor Bořivoj Brdička

Vědecky podložená certifikace vzdělávacích produktů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o projektu americké neziskové a výzkumné organizace Digital Promise, který organizuje certifikaci vzdělávacích produktů zaručující jejich kvalitu a účinnost.
Autor Bořivoj Brdička

Hodnocení v duchu Two Rivers

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.
Autor Bořivoj Brdička

Sledovat či nesledovat žáky online?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zamyšlení nad tím, jak nasměrovat – či spíše nenasměrovat – výchovu směrem k digitálním kompetencím žáků v souvislosti s kontrolou toho, co se svými přístroji (a nejen s nimi) dělají.
Autor Bořivoj Brdička

Když velký bratr dostane velká data

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o tom, jakého pokroku dosahuje plošná aplikace umělé inteligence a hlubokého učení na velkých datech za účelem kontroly lidí (stabilizace společnosti) v Číně, to vše v souvislosti se školstvím.
Autor Bořivoj Brdička

Výuka informační výchovy podle vědců ze Stanfordu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o studii založené na průzkumu, která přináší doporučení, jak učit informační gramotnost, s krátkým srovnáním s podobnou aktivitou u nás.
Autor Petra Štefáčková

Formative – online hodnocení žáka

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Recenze jedné volně použitelné aplikace obohacující repertoár nástrojů moderního digitálního učitele.
Autor Stanislav Havlík
Celkem: 36