Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "hodnocení"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Jak velkou moc má MOOC? Další vývoj masivních otevřených online kurzů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek o tom, jak pokračuje vývoj masivních otevřených online kurzů (MOOC) postavený hlavně na informacích o jednom z největších poskytovatelů těchto služeb Coursera doplněný o jeden pohádkový příběh Kazachstánce Askhata Murzabajeva, který díky úspěšnému absolvování takového kurzu získal zajímavé zaměstnání.
Autor Jana Ružbacká

Příprava nového amerického plošného testování

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o pokračování prací na novém plošném testování v USA, které se vyznačuje značnou mírou podobnosti s vývojem u nás.
Autor Bořivoj Brdička

Je současná umělá inteligence schopna hodnotit tvořený text?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o současném vývoji aplikací schopných automaticky hodnotit delší souvislý text vytvořený žáky.
Autor Bořivoj Brdička

15 let Spomocníka

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva popisující výsledky činnosti a současnou situaci Učitelského spomocníka, jenž již 15 let pomáhá českým učitelům s orientací ve světě vzdělávacích technologií.
Autor Bořivoj Brdička

Hodnocení netestovatelného aneb kariérní řád pro každého

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek se zabývá možnostmi, které přinášejí nové formy hodnocení schopností uživatelů internetu v oblasti ověřování výukových výsledků a kvality učitelů.
Autor Bořivoj Brdička

RVP_VT21 - závěrečná zpráva o kurzu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Vyhodnocení a analýza výsledků eLearningového kurzu portálu RVP Vzdělávací technologie pro 21. století, který v listopadu 2011 skončil.
Autor Bořivoj Brdička

Daty řízené školství v roce 2020

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Další z řady reflexí účastníků kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století". Vznikla po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků. Má ovšem přesah i do poslední ještě nerealizované lekce - Budoucnost vzdělávacích technologií.
Autor Stanislav Cikalo

Data mining – „těžba dat“ ve školství

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Reflexe účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků.
Autor David Mikoláš

Skutečné možnosti využití daty řízeného školství

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
3. díl seriálu zabývajícího se analýzou výukových výsledků, jež je věnován tomu, co si můžeme od počítačových systémů automatického hodnocení žáků slibovat a za jakých podmínek má smysl je zavádět.
Autor Bořivoj Brdička

Nová radikální transformace amerického školství

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek popisuje aktuální iniciativu vlády Spojených států ve věci technologické transformace školství.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 36