Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Využití prezentačních aplikací při výuce |
 | Marek Fiala |
|
|
|
| |
3 komentáře |
10. 10. 2013 |
4718 |
Anotace | Námět na realizaci celoškolního projektu s cílem nasazení metodiky převrácené třídy do výuky, vyvolání spolupráce učitelů a zavedení inovativního přístupu k výuce prezentačních aplikací v informatice, jenž posiluje zájem žáků o práci. | Poslední komentář | Moc prosím autora, aby mi napsal na e-mail: marketa@khanovaskola.cz. Dále si dovoluji poukázat na naši výzvu "Umíš učit? Ukaž se!": http://digifolio.rvp.cz/view/view.php?id=7145 |
---|
|
Už jste slyšeli o Lip Dub? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
5 komentářů |
11. 07. 2011 |
10646 |
Anotace | Informace o novém zajímavém způsobu prezentace škol prostřednictvím videa, jež je výsledkem spolupráce celé školní komunity. | Poslední komentář | Na základě dotazu od učitelů na jednom mém semináři jsem zjišťoval, jak se k dílům ve formě vlastního videa doprovozeného populární písní (LipDub) staví OSA. Zjistil jsem, že OSA má s YouTube uzavřenu smlouvu na šíření. Z tohoto pohledu tedy není nutné YouTube nic platit. Druhá povinnost je ovšem mít vypořádána tzv. synchronizační práva. Uživatel má povinnost vyrovnat potřebná synchronizační práva k použití dané zvukové nahrávky autorem hudby a autorem textu, nebo s jeho zástupcem. Některé české autory zastupuje OSA.
Jinými slovy, bez svolení autora hudby a slov písně by škola oficiálně LipDub na YouTube umisťovat bohužel neměla.
ON |
---|
|
Tvorba videa ve výuce |
 | Rosana Zvelebilová |
|
|
|
| |
|
01. 11. 2010 |
5682 |
Anotace | Článek diskutující důvody zařazení tvorby videa do výuky a poskytující cenné rady, jak to udělat. | Poslední komentář | |
---|
|
Tvorba videa mimo výuku |
 | Rosana Zvelebilová |
|
|
|
| |
|
20. 01. 2011 |
4810 |
Anotace | Článek ukazující, jak by mohl vypadat blokový kurz tvorby videa na ZŠ s ukázkou. | Poslední komentář | |
---|
|
Prezi – prezentace jinak |
 | Jakub Běhounek |
|
|
|
| |
1 komentář |
12. 12. 2013 |
14204 |
Anotace | Popis jednoho z nejzajímavějších nástrojů pro tvorbu dynamických nelineárních online prezentací se vstřícnou školskou politikou. | Poslední komentář | Prezentace v Prezi nabízí např. články ze seriálu Výukové moduly o EU. Je možné si tak prohlédnout další praktické využití této aplikace. |
---|
|
iTALC – nástroj na podporu výuky |
 | Petr Zlatohlávek |
|
|
|
| |
3 komentáře |
26. 08. 2013 |
11256 |
Anotace | Inspirativní popis volně dostupného nástroje na správu počítačové učebny s doporučením, jak ho aplikovat. | Poslední komentář | Podobný program: http://www.epoptes.org/ |
---|
|
Dny otevřených dveří online |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
25. 11. 2020 |
967 |
Anotace | Zavření škol se může jevit jako překážka v uspořádání Dnů otevřených dveří. Ovšem jen do okamžiku, než si uvědomíte, že je můžete uskutečnit online. | Poslední komentář | |
---|
|