Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "vize"

Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejméně čtené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Vize moderního studenta

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek pokračuje v informování o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation chápe digitální kompetence – tentokrát studentů.
Autor Jitka Rohelová

Standardy interoperability podle CoSN

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Zpráva o nástroji amerického sdružení Consortium for School Networking, které na základě standardů interoperability pomáhá školským úřadům řídit integraci technologií do výukového procesu.
Autor Bořivoj Brdička

Nový výzkum politiky v oblasti vzdělávacích technologií

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o výzkumu politiky různých zemí v oblasti vzdělávacích technologií realizovaném SRI v loňském roce na objednávku amerického federálního ministerstva školství.
Autor Bořivoj Brdička

Technologiemi formovaná vize ZŠ Třemošnice

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek popisující aktivity základní školy, která prostřednictvím tvorby video-zpráv buduje místí komunitu presahující rámec školy.
Autor Bořivoj Brdička

Moc bezmocných dnes

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zamyšlení nad odkazem Havlovy eseje Moc bezmocných pro současnost inspirované myšlenkami Roba Watsona z De Montfort University v Leicesteru.
Autor Bořivoj Brdička

Technologie, které měly změnit výuku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Další ze série článků mapujících minulé představy o světě, v němž budou technologie ovlivňovat vzdělávání. Tentokrát inspirovaný blogem amerického publicisty Matta Novaka Paleofuture.
Autor Tomáš Chrstoš

Vize moderního učitele

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek přináší informaci o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation popisuje základní kompetence učitele.
Autor Jitka Rohelová

Profil Škola21 - ICT ve školách očima učitelů

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Národní ústav pro vzdělávání nedávno dokončil závěrečnou zprávu zachycující hodnocení situace škol v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT). Zpráva vychází z dat 585 škol, které od října 2010 do konce roku 2011 využily nástroj Profil Škola21. Jedná se o unikátní zjištění, které rozsahem pokryté oblasti (integrace ICT do celého života školy) supluje neexistující informace zjišťované jinými výzkumy a šetřeními v ČR.
Autor Ondřej Neumajer
Celkem: 8