Postupně probíhající změna role učitele přináší i nový nebo inovovaný pohled na didaktické prostředky, které mohou žáci ve výuce využívat. Ve školách začíná být využíván i jiný než tradiční výukový a vzdělávací software.
Přehled online aplikací využitelných velmi snadno a rychle ve výuce díky tomu, že nevyžadují registraci. Jedná se tím pádem o produkty, které jsou k dispozici zcela zdarma.
Osobní výběr několika online nástrojů použitelných ve výuce s popisem jejich vlastností doplněný odkazy na další podobné přehledy, kde lze získat inspiraci.
Článek seznamuje s profesorem britské Open University Martinem Wellerem a s jeho názorem na to, jaký vliv má současný vývoj technologií na cesty vědeckého poznání.
Zpráva o zajímavém online kurzu Aleca Courose z Pedagogické fakulty univerzity v Regině (Kanada). Jeho úkolem je přiblížit účastníkům internet jako prostor pro vybudování funkčního osobního vzdělávacího prostředí.
Článek předkládá aktuální pohled na problematiku uplatnění ICT koordinátorů na školách v souvislosti s vývojem online výukových aplikací směrem ke cloud computingu.
Článek popisující moderní výukovou metodu amerického učitele 2.st. ZŠ Marka Barnese, jež vhodným způsobem reflektuje aktuální potřebu transformace školství a integruje vzdělávací technologie.