Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "web"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Co bychom měli vědět o botech

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Základní informace o aktuálním stavu vývoje aplikací, které disponují umělou inteligencí, existují v online prostoru a chovají se jako člověk (robot bez těla).
Autor Bořivoj Brdička

Tři současné trendy schopné zničit web

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek informuje o tom, jak vidí současný vývoj internetu a web zvláště jeho vynálezce sir Tim Berners-Lee.
Autor Bořivoj Brdička

Možnosti praktické implementace wiki ve školách

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
V druhém dílu mini-seriálu o wiki se podíváme na několik konkrétních řešení, která je možné použít na školách. Krátce se zmíníme také o Google Sites, který nabízí velice obdobné možnosti jako tradiční wiki systémy.
Autor Mgr. Bc. Michal Černý

Wiki: ideální nástroj na podporu výuky

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Článek je prvním dílem mini-seriálu pojednávajícím o důvodech a současných možnostech nasazení wiki webů ve výuce nejen na našich středních školách. Je věnován především problematice metodiky výukového využití tohoto nástroje pro sdílenou tvorbu online obsahu.
Autor Mgr. Bc. Michal Černý

Co má společného budoucnost webu se vzděláváním

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek o souvislosti vývoje webu s budoucností školství spojující text Chrise Andersona o problémech současného internetu v online časopise Wired s názory Deana Grooma publikovanými v jeho blogu Design for Learning.
Autor Bořivoj Brdička

Statistika říká, že se čte stále méně!

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o výsledcích americké diskuze kolem nedávno publikované studie The National Endowment for the Arts (Národní nadace pro podporu umění) nazvané To Read or Not To Read: A Question of National Consequence (Číst či nečíst: otázka národního rozvoje).
Autor Bořivoj Brdička

Web místem zveřejňování disciplinárních řízení proti učitelům v USA

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o opatření vermontského ministerstva školství buduje nové internetové stránky, na kterých budou informace o učitelích, kteří byli podrobeni disciplinárnímu řízení.
Autor Šárka Vlčková
Celkem: 7