Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Všechny články Spomocníka
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(1525)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
1525
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
128
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 10. 2024
0x
292x
Persvazivní design podle BIK
Zpráva o tom, jak heslo „persvazivní design“ vykládá evropský portál Better Internet for Kids.
Základní vzdělávání
Spomocník
14. 10. 2024
0x
387x
Varování odborníků určené kanadské vládě
Zpráva o studii výzkumné organizace Policy Horizons Canada určené kanadské vládě, která se snaží ukázat, jakým problémům vzhledem k budoucímu vývoji musí politické rozhodování čelit.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 10. 2024
0x
617x
Jaký význam má sociální síť, kde jste jen vy a AI boti
Sociální síť SocialAI přináší nový způsob interakce s AI modely, který je podle jejího autora pro lidi mnohem přirozenější než ten, jenž až doposud znali u ChatGPT a dalších AI chatbotů.
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 10. 2024
0x
444x
Udržitelnost z pohledu technologií
Zpráva o modulu kurzu EUN snažícího se pomoci učitelům orientovat v nadcházející digitální dekádě s cílem napomoci k tolik žádoucí udržitelnosti.
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 10. 2024
0x
736x
Střípky ze světa postupujícího vývoje AI – autorská díla a multimodální AI
V tomto nepravidelném seriálu o vývoji umělé inteligence (AI) ve vzdělávání se snažím upozorňovat na zajímavosti, ale také na praktické aspekty dalšího vývoje, které se týkají práce učitelů a…
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 10. 2024
0x
651x
Potřebujeme odvážné mozky, ne líné tvůrce promptů
Kam až sahají rizika přílišného spoléhání se na AI? A proč se obracet na odborníky, kteří získávají rady od umělé inteligence, když od ní tyto odpovědi můžeme získat sami?
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 9. 2024
0x
477x
Generativní přístup k výuce podle Hargadona
Zpráva o tom, co podle amerického experta na vzdělávací technologie znamená pojem „generativní výuka“.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 9. 2024
0x
524x
Digitální domorodci na jedné lodi s digitálními imigranty
Se Samem Wineburgem o problematice dezinformací, digitální gramotnosti a jeho nové knize, která nabízí řešení.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 9. 2024
0x
458x
Jak věda ovlivňuje výuku podle Ofganga
Zpráva o tom, které výstupy pedagogické vědy považuje americký učitel a redaktor pedagogického zpravodajského webu Erik Ofgang za důležité.
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 9. 2024
0x
697x
AI kreativní dovednosti nenahradí, zjistila studie
Jak na kreativitu pohlíží čerství absolventi vysokých škol, učitelé a personalisté v USA, UK a Austrálii? A jak je kreativita v současné době oceňována na pracovišti? To zjišťovala ve svém výzkumu…
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 9. 2024
0x
549x
Microsoft pracuje na školském ekosystému
Zpráva o aktuálním vývoji nástrojů podporujících výuku z dílny Microsoftu.
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 9. 2024
0x
983x
Je vývoj světa hra s konstantním součtem?
Informace o návrhu oxfordského vědce Davida Whita, který mění pohled na Bloomovu taxonomii vzdělávacích cílů v souvislosti s vývojem umělé inteligence.
Zobrazeno
12
z
1525
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
128
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky