Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (1499)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 1499 položek
Základní vzdělávání Spomocník
19. 6. 2024 0x 263x
20 otázek, které by si měli pokládat učitelé v éře AI
Jak v éře AI i nadále zachovat nezastupitelnou roli učitelů? Například tak, že si právě učitelé odpoví na uvedené otázky.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 6. 2024 0x 278x
Digitální inteligence podle DQ Institute
Informace o existenci mezinárodně certifikovaných standardů digitální inteligence, které vytvořil DQ Institute spolupracující s významnými světovými institucemi.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 6. 2024 0x 441x
Technologie s orientací na žáka
Informace o formách využití technologií k posílení orientace výuky na žáka inspirovaná prací odbornice na kurikulum firmy Nearpod Pamely Villalby.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 6. 2024 0x 877x
Jak nový ChatGPT Edu ovlivní vzdělávání?
Společnost OpenAI spustila ChatGPT Edu, cenově dostupné řešení svého nejnovějšího modelu GPT-4o, přizpůsobené potřebám vysokých škol. Jaké benefity univerzitám přináší? A jaké dopady bude mít na…
Základní vzdělávání Spomocník
3. 6. 2024 0x 714x
AI resistentní, nebo AI kompatibilní?
Zamyšlení nad budoucím vývojem využití umělé inteligence ve výuce inspirované přednáškou amerického experta A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 5. 2024 0x 860x
Pozitivní dopady sociálních médií na žáky z pohledu učitelů
Jak naše žáky lépe připravit na používání sociálních médií? Pro začátek stačí vidět jejich pozitivní dopady. Nedávno provedený průzkum jich odhalil celkem 15.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 5. 2024 0x 607x
Caulfieldův model SIFT
Článek o metodice laterálního zkoumání informací vytvořené výzkumným pracovníkem University of Washington Mikem Caulfieldem, jež se stává základem digitální gramotnosti.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 5. 2024 0x 930x
Co školy nejvíc znepokojuje na AI
Zpráva konsorcia CoSN shrnující hlavní rizika spojená s AI, kterých se oblastní EdTech lídři nejvíce obávají, a nabídka kroků k jejich snížení.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 5. 2024 0x 724x
Nová informační gramotnost podle Spencera
Zamyšlení nad změnami, kterými v současné době prochází náplň digitální kompetence, a dopady, které to má na výuku.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 5. 2024 0x 812x
Kognitivní zátěž podle Alfie Kohna
Zpráva o tom, jak vidí kognitivní zátěž původně americký učitel, nyní známý spisovatel, bloger a zvaný řečník zabývající se již desítky let pedagogikou kritizující tradiční výukové postupy.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 5. 2024 0x 1439x
Měli by učitelé uvádět, kdy použili AI?
Jak se na AI transparentnost ze strany učitelů dívají samotní učitelé a odborná veřejnost? A co si o ní myslí žáci?
Základní vzdělávání Spomocník
6. 5. 2024 1x 917x
Tyranie naléhavosti
Zpráva o výzvě novozélandského experta na vzdělávací technologie Dereka Wenmotha zabývající se problematikou realizace změn přizpůsobujících školství budoucímu vývoji světa.
Zobrazeno 12 z 1499 položek