Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „algoritmizace“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (13)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 13 položek
Základní vzdělávání Spomocník
27. 2. 2023 17x 4024x
Od informatického myšlení přes algoritmickou gramotnost k digitální kompetenci
Zamyšlení nad vývojem výuky algoritmizace, které odhaluje vztah mezi informatickým myšlením a digitální kompetencí.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 5. 2018 2x 5742x
Programy na podporu informatického myšlení
Přehled volně dostupných nástrojů vhodných pro využití v rámci nové koncepce výuky ICT, která klade důraz na informatické myšlení.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 3. 2018 0x 5325x
Time management, studium a technologie – 2. díl
Druhý díl série pojednávající o postupech řízení pracovního času s orientací na studenty. Tento se věnuje aplikacím, které mohou s řízením pomoci. Jedná se o úvod do problematiky, kterou autor…
Základní vzdělávání Spomocník
26. 3. 2018 0x 6379x
Time management, studium a technologie – 1. díl
První ze dvou článků pojednávajících o postupech řízení pracovního času s orientací na studenty. Jedná se o úvod do problematiky, kterou autor zpracovává jako diplomovou práci.
Odborné vzdělávání Spomocník
1. 2. 2016 0x 6990x
Využití PLC k výuce základů algoritmizace a programování
Článek popisuje možné nasazení programovatelných logických automatů, které se na technických školách nacházejí za účelem výuky zaměřené na automatizaci procesů v reálném čase, pro výuku základů…
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
14. 5. 2015 1x 9758x
Naprogramujte si aplikaci pro mobilní telefon – žákovské práce
Článek je pokračováním seriálu popisujícího praktické zkušenosti autora s nasazením volně dostupného nástroje MIT App Inventor ve výuce IKT na střední škole. Předkládá výsledky práce žáků a jejich…
Základní vzdělávání Spomocník
12. 5. 2014 0x 8333x
Game Maker jako výukový nástroj
Článek shrnuje praktické zkušenosti s výukovým využitím nástroje na tvorbu vlastních her Game Maker, jež vede k nácviku informatického myšlení a dalších počítačových kompetencí. Může se stát velmi…
Gymnaziální vzdělávání Spomocník
10. 4. 2014 1x 11930x
Naprogramujte si aplikaci pro mobilní telefon – první zkušenosti
Článek popisuje praktické zkušenosti autora s nasazením volně dostupného nástroje MIT App Inventor ve výuce IKT na střední škole a předkládá odkazy na použité materiály.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 3. 2014 0x 8225x
Play-i jako hračka rozvíjející logické myšlení
Informace o projektu zavádějícího do výroby nové převratné hračky pro děti v podobě programovatelné dvojice robotů Bo a Yana, které rozvíjejí algoritmické myšlení hrou a sledují intelektuální vývoj…
Základní vzdělávání Spomocník
20. 2. 2014 0x 13887x
Programování na 1.st. s Code.org
Popis praktických zkušeností s vynikajícím volně dostupným kurzem základů programovaní pro žáky ZŠ, jehož zařazení do výuky lze dalším učitelům ICT jen doporučit.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 2. 2013 1x 10404x
Gamebook
Příspěvek se zabývá využitím gamebooku jako nového prostředku pro procvičování programování a algoritmizace. Jedná se o návrh projektu, ve kterém je možné v hodinách informatiky kombinovat učivo z…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 1. 2013 0x 9552x
Rozvoj algoritmického myšlení pomocí Lego Mindstorms
Článek shrnuje základní informace o možnostech využití robotické stavebnice Lego Mindstorms ve výuce.
Zobrazeno 12 z 13 položek