Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „personalizace“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (50)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 50 položek
Základní vzdělávání Spomocník
6. 3. 2023 0x 391x
Data pro digitální personalizované vzdělávání
Článek přináší informaci shrnující pohled na politiku spojenou s vývojem využití dat v rámci digitálního personalizovaného vzdělávání v Evropě na základě obsahu tematicky zaměřené publikace měsíčníku…
Základní vzdělávání Spomocník
20. 2. 2023 1x 928x
AI revoluce ve vzdělávání
Zamyšlení s návodem, jak použít nové schopnosti umělé inteligence (ChatGPT) pro učitele.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 1. 2023 0x 841x
Budoucnost vzdělávání podle Googlu
Shrnutí obsahu výzkumné zprávy vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 7. 2022 1x 1609x
Převrácené čtyřrozměrné kurikulum
Malá studie představující výsledky práce specializovaného bostonského pracoviště (CCR) zabývajícího se definováním potřebných změn v kurikulu vyvolaných technologiemi ovlivněným vývojem světa.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 5. 2022 0x 575x
Šest způsobů využití chatbotů Cocohub
Informace o současném vývoji výukových schopností chatbotů založená na zprávě izraelského startupu Cocohub.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 5. 2022 0x 881x
Převratná inovace Google učebny
Zpráva o přípravě nové funkce pro Google učebnu, která významně změní možnosti jejího využití.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 3. 2022 0x 590x
Kalifornský na kompetence orientovaný model
Informace o tom, jak se transformace výuky směrem ke kompetenčně orientovanému personalizovanému modelu s využitím technologií daří v jednom z nejvíce znevýhodněných kalifornských školských obvodů.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 9. 2021 0x 1655x
Staronový pohled na inteligentní výukové systémy
Aktuální pohled na vývoj minimálně 40 let existujícího pojmu „inteligentní výukový systém“ (intelligent tutoring system), který se v oblasti vzdělávacích technologií díky využití umělé inteligence…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 2162x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání Spomocník
16. 11. 2020 0x 1791x
Zpráva projektu Tomorrow s reakcí na pandemii
Zajímavá zjištění amerického tradičně značně velkého průzkumu využití vzdělávacích technologií u učitelů, žáků a rodičů, který reaguje na současnou situaci uzavření škol.
Základní vzdělávání Spomocník
31. 8. 2020 0x 1768x
Rozpoznávání emocí jako nástroj učitele
Článek shrnuje nejnovější posun ve vývoji aplikací využívajících umělou inteligenci schopnou analyzovat emoce lidí, v našem případě žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 6. 2020 0x 9936x
10 způsobů, jak se o žáky zajímat online
O žáky se nestačí zajímat jen ve škole. Je potřeba se o ně zajímat také online. A tento zájem je mnohdy ještě důležitější než ten, který projevujeme při osobních setkáních s nimi. Jak konkrétně jej…
Zobrazeno 12 z 50 položek