Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "individualizace"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

Jak na hybridní výuku podle Spencera

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje známý odborník z USA John Spencer.
Autor Bořivoj Brdička

Co to ta personalizace vlastně je?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o tom, jak pojem „personalizace“ vidí penzionovaný učitel angličtiny z Pensylvánie Peter Greene.
Autor Bořivoj Brdička

Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy, které ji aplikují.
Autor Bořivoj Brdička

Modely kombinovaných forem výuky po šesti letech

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
První ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato se věnuje používaným formám kombinované výuky v amerických školách.
Autor Bořivoj Brdička

Horizonty podle CoSN

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Letošní přehled největších výzev, urychlovačů a technologických spouštěčů, které budou ovlivňovat školství v blízké budoucnosti, jak je v režii CoSN odhalila skupina špičkových světových odborníků.
Autor Bořivoj Brdička

5 největších výzev školství podle CoSN

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek přináší informaci o zprávě amerického sdružení Consortium for School Networking, která popisuje největší překážky, které bude školství v budoucnosti řešit v souvislosti se vzdělávacími technologiemi.
Autor Bořivoj Brdička

Čínská cesta k umělým učitelům

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel.
Autor Bořivoj Brdička

Dokáže škola držet krok s technologiemi?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek reflektuje pohled do budoucnosti jednoho z významných vývojářů digitálních počítačových systémů, které komplexně podporují celoživotní vzdělávání – Wayne Skippera z americké firmy Concentric Sky.
Autor Bořivoj Brdička

Stop průměrnosti

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje.
Autor Bořivoj Brdička

Personalizace jako fastfood

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o výzkumu profesora Larry Cubana, který realizoval v několika veřejných kalifornských školách se záměrem odhalit, jak realizují personalizaci výukového procesu.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 22