Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „maker“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (12)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 12 položek
Základní vzdělávání Spomocník
13. 6. 2022 0x 1185x
Poučení z kritiky metodiky tvořivého myšlení
Druhý díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 6. 2022 0x 1230x
Kritika metodiky tvořivého myšlení
První díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 4. 2020 0x 2674x
4 mýty o budoucnosti podle Spencera
Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou…
Základní vzdělávání Spomocník
28. 2. 2019 2x 8741x
Třída budoucnosti jako koncept práce s prostorem ve třídě
Článek vysvětluje souvislosti inovace školního prostředí nejen z pohledu prostorového uspořádání třídy. Věnuje pozornost též pedagogickým souvislostem.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 2. 2019 0x 3652x
Abeceda tvořivosti podle Laury Fleming
Zatím poslední z řady pomocných metodických materiálů na podporu zavádění modelu tvořivého myšlení do výuky. Inspiraci tentokrát přináší odbornice z New Jersey Laura Fleming.
Základní vzdělávání Spomocník
18. 2. 2019 3x 8278x
Hodina géniů podle A. J. Julianiho
Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z…
Základní vzdělávání Spomocník
11. 2. 2019 1x 4207x
Propast tvořivosti podle Johna Spencera
Druhý ze čtyř příspěvků zabývajících se zaváděním metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento se věnuje přednímu americkému odborníkovi z Oregonu Johnu Spencerovi.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 2. 2019 0x 5923x
Tři posuny George Courose
První ze čtyř příspěvků věnovaných zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento seznamuje s prací kanadského profesionálního inovátora výukových postupů a propagátora tvořivého myšlení George…
Základní vzdělávání Spomocník
11. 6. 2018 8x 9153x
Škola jako místo pro práci
Zpráva o mé účasti na akci EUN doprovázející publikování výzkumné zprávy o zavádění na tvorbu orientovaných flexibilních prostor do evropských škol. Jedná se o výstup aktivit specializovaného…
Základní vzdělávání Spomocník
23. 10. 2017 12x 6291x
Gary Stager – největší konstrukcionista dneška
Zpráva o činnosti jednoho z největších současných odborníků na výuku směřující k digitální gramotnosti, následovníka světoznámého autora Loga Seymoura Paperta.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 3. 2015 0x 6849x
Učit se znamená zamazat si ruce
Článek se věnuje významu konstrukcionismu jako odkazu Seymoura Paperta pro současnost. Propojuje zavádění různých vlastnoručních badatelsky a prakticky orientovaných aktivit ve světě s děním u nás a…
Základní vzdělávání Spomocník
18. 11. 2013 4x 9555x
Osobní tvořivost jako mezinárodní hnutí transformující školství
Zpráva o hnutí sdružujícím autory snažící se o samostatnou tvůrčí činnost a významu, který podobné aktivity mají pro naplňování vzdělávacích cílů současnosti i pro celé školství.
Zobrazeno 12 z 12 položek