Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se

Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "personalizace"

Hodnocení kvality výukových aktivit s mobilním zařízením

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Popis evaluačního nástroje iPAC vyvinutého evropským projektem MTTEP, jehož cílem je ukázat, jak by měly vypadat výukové aktivity využívající mobilní digitální zařízení. Jedná se o velmi důležitý nástroj, který pomáhá učitelům modernizovat výuku směrem k naplňování výukových cílů budujících kompetence nezbytné pro budoucí uplatnění žáků.
Autor Ondřej Neumajer

Dokáže koronavirus zavést technologie do výuky skokem?

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Přehled prvních zkušeností škol nucených z důvodů uzavření přejít na online výuku. Zatím jen z výběrových mezinárodních škol. Jistě jsou mimořádně zajímavé i pro nás.
Autor Bořivoj Brdička

Knewton jako předzvěst budoucnosti?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek shrnuje zprávy i vlastní autorovy zkušenosti s adaptivním personalizovaným výukovým systémem firmy Knewton, která se chlubí schopností číst myšlenky svých uživatelů.
Autor Bořivoj Brdička

Speak Up mluví stále hlasitěji o digitální izolaci škol

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o posledních výstupech amerického národního výzkumu Speak Up, jenž je realizován v rámci Project Tomorrow a zkoumá názory stovek tisíc žáků, učitelů a rodičů na využívání vzdělávacích technologií.
Autor Bořivoj Brdička

Čtyři fáze personalizace výuky

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Informace o článku Johna Spencera z portálu Cooperative Catalyst, který se zabývá personalizací výuky. Autor vysvětluje čtyři fáze personalizace výuky s použitím hudebních přirovnání.
Autor Libuše Štumpfová

Personalizaci nedělají velká data, ale malá

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Popis pro vzdělávací technologie nového termínu „malá data“ s praktickou ukázkou jeho nasazení v arizonském školském obvodě Dysart.
Autor Bořivoj Brdička

Čínská cesta k umělým učitelům

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Popis aktivit čínské společnosti Squirrel AI, která je na nejlepší cestě nabídnout žákům aplikaci učící u zkoušek potřebné znalosti s pomocí umělé inteligence lépe než skutečný učitel.
Autor Bořivoj Brdička

Zapomenutá historie vzdělávacích technologií

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek se snaží na základě popisu vlastností vzdělávacích technologií z přelomu 50. a 60. let minulého století a tehdejších názorů s jejich využitím spojených hledat souvislosti s děním současným. Odhaluje existenci docela zřetelných vazeb napovídajících možná i to, jak bude vypadat vývoj budoucí.
Autor Bořivoj Brdička

Personalizace podle Fultonu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Zpráva o implementaci personalizovaného vzdělávání ve školském obvodě Fulton v americké Georgii. Závěry sice nejsou moc překvapivé, ale jsou mimořádně důležité i pro nás. Samotné technologie personalizaci neřeší!
Autor Bořivoj Brdička

Dokáže škola držet krok s technologiemi?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek reflektuje pohled do budoucnosti jednoho z významných vývojářů digitálních počítačových systémů, které komplexně podporují celoživotní vzdělávání – Wayne Skippera z americké firmy Concentric Sky.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 41