Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „Design Thinking“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (19)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 19 položek
Základní vzdělávání Spomocník
19. 2. 2024 1x 1359x
Několik překvapivých zjištění o kreativitě podle Spencera
Informace o zajímavých zjištěních týkajících se kreativity amerického pedagoga, lektora, autora několika knih a odborníka na vzdělávací technologie Johna Spencera.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 10. 2023 1x 1756x
Omezuje svoboda kreativitu?
Informace o zajímavé vědecké hypotéze, která poněkud mění náš pohled na tvořivost, včetně souvislostí s výukovým procesem.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 10. 2022 0x 3619x
Bonovo laterální myšlení
Zpráva o díle známého maltského psychologa a kognitivního vědce, který se zasloužil o pochopení významu tvořivého myšlení ve vzdělávání.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 6. 2022 0x 1564x
5Di model zavádění tvořivého myšlení
Třetí díl seriálu o tvořivém myšlení, tentokrát ukazující jeden z konkrétních postupů jeho využití při přípravě dospělých.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 6. 2022 0x 1489x
Poučení z kritiky metodiky tvořivého myšlení
Druhý díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 6. 2022 0x 1559x
Kritika metodiky tvořivého myšlení
První díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 1. 2022 0x 2690x
Svět potřebuje tvůrce, ne komentátory
Článek inspirovaný příspěvkem v blogu A. J. Julianiho reflektující projev Theodore Roosevelta z roku 1910 snažící se v souvislosti s výchovou vysvětlit rozdíl mezi skutečnou tvorbou a pouhým…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2021 0x 2142x
Konstrukcionismus a umělá inteligence
Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 4023x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání Spomocník
21. 9. 2020 0x 10719x
Digitální wellbeing pro Strategii 2030+
Zpráva o stavu porozumění podstatě digitálního wellbeingu v souvislosti s počátkem činnosti pracovní skupiny, která bude toto téma řešit v rámci projektu Partnerství. Hlavním jejím cílem je podpořit…
Základní vzdělávání Spomocník
27. 4. 2020 0x 3357x
4 mýty o budoucnosti podle Spencera
Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 9. 2019 0x 4245x
Od cvičení opakováním přes náhodu k vlastnímu výběru
Druhá část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.
Zobrazeno 12 z 19 položek