Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „DigCompEdu“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 8 položek
Základní vzdělávání Spomocník
5. 12. 2022 0x 1787x
Mentoring podle EUN jako cesta k inovacím
Zpráva o kurzu European Schoolnet Academy a projektu EUN MenSI, jehož cílem je hledat nejvhodnější metodiky sdílení postupů při zavádění digitálních forem výuky do praxe na základních a středních…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 5. 2022 1x 3449x
DigComp 2.2
Zpráva o nové verzi standardu digitálních kompetencí občanů EU – DigComp 2.2.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 11. 2021 0x 2020x
Digitální gramotnost jako katalyzátor systémových změn
Jsme na prahu velké revize kurikula, a tak možná bude užitečné, když si připomeneme, proč se o ní pokoušíme a jakým problémům musíme čelit.
Základní vzdělávání Spomocník
18. 10. 2021 3x 3239x
SELFIEforTEACHERS je tady
Zpráva o novém nástroji pro vlastní hodnocení digitálních kompetencí učitelů, který lze použít pro další nasměrování odborného růstu i na získání podpory odborníků a kolegů.
Základní vzdělávání Spomocník
18. 12. 2020 0x 6605x
Inovované pojetí funkce ICT koordinátora/metodika
Po patnácti letech vstoupil v platnost v polovině roku 2020 nový standard studia ICT metodika, někdy také nazývaného ICT koordinátor. Článek shrnuje, v čem spočívá hlavní zaměření inovovaného pojetí…
Základní vzdělávání Spomocník
10. 10. 2019 0x 7121x
Chyby při využívání technologií ve výuce
Článek popisuje několik nejdůležitějších chyb, kterých se učitelé dopouštějí při integraci technologií ve výuce.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 9. 2019 0x 4729x
Strategický plán rozvoje sociálně-mediální gramotnosti podle EUN
Zpráva o projektu a kurzu EUN Academy Social Media Literacy for Change, která naznačuje, kudy vede cesta k nastavení správné politiky školy k digitálním zařízením, primárně k vlastním mobilům žáků.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 9. 2018 0x 29154x
Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu
Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na…
Zobrazeno 12 z 8 položek