Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „PISA“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (17)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 17 položek
Základní vzdělávání Spomocník
6. 9. 2024 0x 3307x
Střípky ze světa postupujícího vývoje AI
Fascinující, ale zároveň navozující stavy úzkosti. Také tak lze o neskutečně dynamickém vývoji umělé inteligence (AI) hovořit. V některých ohledech již překonává dovednosti studentů. Navíc se ukazuje…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 1. 2024 0x 1501x
PISA 2022 a technologie
Informace o souvislostech známého mezinárodního šetření OECD PISA 2022 s technologiemi na základě analýzy European Edtech Alliance.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 1. 2022 0x 1577x
PISA a umělá inteligence
Zpráva o programu vzdělávacího odboru OECD, který začal připravovat nástroje pro hodnocení úrovně transformace školství členských zemí, jejíž potřebu vyvolává vývoj umělé inteligence.
Základní vzdělávání Spomocník
17. 5. 2021 0x 3312x
PISA propojuje čtenářskou a digitální gramotnost
Hlavní zjištění sekundární analýzy dat mezinárodního šetření PISA 2018 zkoumající čtenářskou gramotnost v souvislosti s využitím digitálních technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
14. 12. 2020 0x 4111x
Jsou žáci připraveni uspět v propojeném světě?
Zpráva o výsledcích modulu, který v PISA 2018 bez naší účasti ověřoval globální kompetence.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 5. 2019 3x 8662x
Typy učitelů z pohledu vzdělávacích technologií
Zpráva doktoranda Kennetha Gravese z newyorské Columbia University, která přináší zajímavá zjištění o tom, jaký mají učitelé přístup k technologiím, a vysvětluje, proč se s jejich rostoucím…
Základní vzdělávání Spomocník
2. 1. 2018 4x 6341x
Role školy v přípravě na budoucnost
Zpráva o tom, jak si budoucí vývoj školství představují odborníci, kteří publikují v blogu prestižního World Economic Forum.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 1. 2017 7x 14170x
PISA 2018 a globální kompetence
Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 9. 2016 8x 9428x
Třetí propast podle OECD
Článek informuje o nové zprávě OECD PISA Infocus zabývající se rozdíly ve využívání internetu 15letými žáky v závislosti na jejich socio-ekonomickém statusu.
Základní vzdělávání Spomocník
11. 1. 2016 0x 3715x
5 cyklických chyb profesora Zhao
Informace o nové knize profesora University of Oregon Yonga Zhao (a kol.), která nám ukazuje, jaké chyby při implementaci vzdělávacích technologií děláme a jak bychom je měli eliminovat.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 9. 2015 2x 8675x
OECD: Žáci, počítače a učení
Informace o studii OECD, která na základě výsledků PISA analyzuje úspěšnost využití technologií k učení, a to včetně toho, jak se to daří školám.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 11. 2014 4x 12576x
Výzkum počítačové a informační gramotnosti ICILS 2013
Zpráva o výsledcích šetření ICILS 2013 zabývajícího se počítačovou a informační gramotností žáků, v němž skončila ČR na prvním místě, spojená s komentářem reflektujícím osobní názor autora.
Zobrazeno 12 z 17 položek