Spomocník Články s klíčovým slovem „Strategie 2030+“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (11)
Zobrazení:
Zobrazeno 11 z 11 položek
Základní vzdělávání Spomocník
19. 9. 2022 0x 2341x

Beth Havinga – interoperabilita a digitální rovnost

Zpráva o německé manažerce, která je ve vedení významných mezinárodních organizací zabývajících se zaváděním vzdělávacích technologií a angažuje se v EU.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 7. 2022 1x 4933x

Převrácené čtyřrozměrné kurikulum

Malá studie představující výsledky práce specializovaného bostonského pracoviště (CCR) zabývajícího se definováním potřebných změn v kurikulu vyvolaných technologiemi ovlivněným vývojem světa.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 2. 2022 0x 2317x

Hagen Manifest nového učení

Informace o dokumentu vytvořeném na německé Feruniversität in Hagen včetně jeho obsahu, který shrnuje světový vývoj vzdělávacích postupů v souvislosti s rozvojem technologií a dává doporučení pro…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 11. 2021 0x 3651x

Kobří efekt plošného testování

Zamyšlení nad možnostmi zavádění na faktech založené školské politiky v podobě ověřování vzdělávacích výsledků, specificky plošného testování žáků v uzlových bodech, jak ho plánuje naše Strategie…
Základní vzdělávání Spomocník
3. 5. 2021 2x 8728x

Digitální kompetence pro wellbeing

Studie vypracovaná v rámci pracovní skupiny Wellbeing projektu Partnerství 2030, který podporuje realizaci Strategie 2030+.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2021 0x 12352x

Nová pedagogika pro hluboké učení podle Fullana

Základní informace o práci kanadského konzultanta vlád ve věci reformy školství, který zanedlouho vystoupí na naší konferenci Úspěch pro každého žáka.
Základní vzdělávání Spomocník
22. 3. 2021 0x 4586x

Profesní přesvědčení učitelů a technologie

Zamyšlení nad tím, jak profesní přesvědčení učitelů ovlivňuje jejich ochotu využívat ve výuce technologie, a co s tím – to vše v širším kontextu naší současné školské politiky.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 2. 2021 0x 5445x

Jak se stát spravedlivějším učitelem

Zpráva o MOOC kurzu edX, který byl vytvořen v MIT Teaching Systems Lab a který se snaží posunout učitele směrem k lepšímu poznání mimoškolního života hlavně znevýhodněných žáků za účelem zlepšení…
Základní vzdělávání Spomocník
21. 9. 2020 0x 11346x

Digitální wellbeing pro Strategii 2030+

Zpráva o stavu porozumění podstatě digitálního wellbeingu v souvislosti s počátkem činnosti pracovní skupiny, která bude toto téma řešit v rámci projektu Partnerství. Hlavním jejím cílem je podpořit…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 3. 2020 0x 8043x

Revize vzdělávání z pohledu technologií

Studie ozřejmující potřebu realizace revizí našich rámcových vzdělávacích programů a věnující se souvislostem s digitálními technologiemi.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 11. 2019 0x 5331x

Indikátory inovací školství podle OECD

Zpráva o tom, jaké indikátory inovací školství sledují experti OECD, a to v souvislosti s naší právě připravovanou Strategií 2030+.
Zobrazeno 11 z 11 položek