Spomocník Články s klíčovým slovem „evaluace“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (13)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 13 položek
Základní vzdělávání Spomocník
6. 11. 2023 0x 1889x

Nové pojetí ověřování výsledků učení podle Aurora Institute

Zpráva o studii amerického Aurora Institute popisující nové formy zaznamenávání výsledků studia od SŠ přes VŠ až k celoživotnímu včetně příkladů již existujících řešení.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 5. 2023 0x 4495x

Jak aplikovat AI při hodnocení výuky

Zpráva o tom, jak vidí možnosti zapojení umělé inteligence do hodnocení práce žáků a studentů kanadská výzkumná organizace Contact North.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 11. 2019 0x 5347x

Indikátory inovací školství podle OECD

Zpráva o tom, jaké indikátory inovací školství sledují experti OECD, a to v souvislosti s naší právě připravovanou Strategií 2030+.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 10. 2019 0x 4497x

Hodnocení v duchu Two Rivers

Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 9. 2018 1x 30426x

Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu

Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na…
Základní vzdělávání Spomocník
2. 5. 2017 15x 9934x

Hodnocení kvality výukových aktivit s mobilním zařízením

Popis evaluačního nástroje iPAC vyvinutého evropským projektem MTTEP, jehož cílem je ukázat, jak by měly vypadat výukové aktivity využívající mobilní digitální zařízení. Jedná se o velmi důležitý…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 1. 2015 0x 4936x

Common Sense Media

Informace o jedné zajímavé americké organizaci poskytující evaluační služby výukových materiálů, programů, a aplikací včetně na digitální gramotnost zaměřených metodických postupů.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 12. 2014 0x 10806x

Specifikace informační gramotnosti NIQES

Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 6. 2013 0x 9449x

Jak se hodnotí vzdělávací inovace

Napadlo Vás někdy, že by se inovace daly hodnotit, či dokonce měřit? Lze přehledně zobrazit, do jaké míry je nějaká aktivita inovativní? Mají inovace ve vzdělávání nějaké stupně či gradace? Příspěvek…
Základní vzdělávání Spomocník
10. 1. 2013 10x 12386x

ClassDojo – chování žáků na provázku

Malá recenze volně dostupného online nástroje, který dovoluje provádět průběžné hodnocení žáků prostřednictvím předem definovaných odznaků.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 4. 2012 0x 11082x

Profil Škola21 - ICT ve školách očima učitelů

Národní ústav pro vzdělávání nedávno dokončil závěrečnou zprávu zachycující hodnocení situace škol v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT). Zpráva vychází z dat 585 škol,…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 2. 2012 8x 16010x

Hodnocení netestovatelného aneb kariérní řád pro každého

Článek se zabývá možnostmi, které přinášejí nové formy hodnocení schopností uživatelů internetu v oblasti ověřování výukových výsledků a kvality učitelů.
Zobrazeno 12 z 13 položek