Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „evaluace“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (13)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 13 položek
Základní vzdělávání Spomocník
6. 11. 2023 0x 1299x
Nové pojetí ověřování výsledků učení podle Aurora Institute
Zpráva o studii amerického Aurora Institute popisující nové formy zaznamenávání výsledků studia od SŠ přes VŠ až k celoživotnímu včetně příkladů již existujících řešení.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 5. 2023 0x 3189x
Jak aplikovat AI při hodnocení výuky
Zpráva o tom, jak vidí možnosti zapojení umělé inteligence do hodnocení práce žáků a studentů kanadská výzkumná organizace Contact North.
Základní vzdělávání Spomocník
25. 11. 2019 0x 4743x
Indikátory inovací školství podle OECD
Zpráva o tom, jaké indikátory inovací školství sledují experti OECD, a to v souvislosti s naší právě připravovanou Strategií 2030+.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 10. 2019 0x 3982x
Hodnocení v duchu Two Rivers
Inspirace, kterou o svém pojetí formativního hodnocení žáků poskytuje veřejná škola Two Rivers z Washingtonu. Tato metodika je v dokonalém souladu s výchovou k tvořivému myšlení.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 9. 2018 0x 26647x
Evropský rámec digitálních kompetencí pedagogů DigCompEdu
Zpráva o publikování českého překladu evropského dokumentu popisujícího digitální kompetence pedagogů, jehož součástí jsou i standardy, které mohou být použity k sebehodnocení a budou mít vliv na…
Základní vzdělávání Spomocník
2. 5. 2017 15x 8300x
Hodnocení kvality výukových aktivit s mobilním zařízením
Popis evaluačního nástroje iPAC vyvinutého evropským projektem MTTEP, jehož cílem je ukázat, jak by měly vypadat výukové aktivity využívající mobilní digitální zařízení. Jedná se o velmi důležitý…
Základní vzdělávání Spomocník
8. 1. 2015 0x 4395x
Common Sense Media
Informace o jedné zajímavé americké organizaci poskytující evaluační služby výukových materiálů, programů, a aplikací včetně na digitální gramotnost zaměřených metodických postupů.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 12. 2014 0x 9294x
Specifikace informační gramotnosti NIQES
Seznámení učitelské veřejnosti s výsledky práce skupiny, která měla v projektu ČŠI NIQES za úkol definovat obsah informační gramotnosti odpovídající současnému vývoji poznání. Tato zpráva komentuje…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 6. 2013 0x 8763x
Jak se hodnotí vzdělávací inovace
Napadlo Vás někdy, že by se inovace daly hodnotit, či dokonce měřit? Lze přehledně zobrazit, do jaké míry je nějaká aktivita inovativní? Mají inovace ve vzdělávání nějaké stupně či gradace? Příspěvek…
Základní vzdělávání Spomocník
10. 1. 2013 10x 11145x
ClassDojo – chování žáků na provázku
Malá recenze volně dostupného online nástroje, který dovoluje provádět průběžné hodnocení žáků prostřednictvím předem definovaných odznaků.
Základní vzdělávání Spomocník
10. 4. 2012 0x 10288x
Profil Škola21 - ICT ve školách očima učitelů
Národní ústav pro vzdělávání nedávno dokončil závěrečnou zprávu zachycující hodnocení situace škol v oblasti využívání informačních a komunikačních technologií (ICT). Zpráva vychází z dat 585 škol,…
Základní vzdělávání Spomocník
6. 2. 2012 8x 14772x
Hodnocení netestovatelného aneb kariérní řád pro každého
Článek se zabývá možnostmi, které přinášejí nové formy hodnocení schopností uživatelů internetu v oblasti ověřování výukových výsledků a kvality učitelů.
Zobrazeno 12 z 13 položek