Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (9)
Zobrazení:
Zobrazeno 9 z 9 položek
Základní vzdělávání Spomocník
20. 6. 2022 0x 605x
5Di model zavádění tvořivého myšlení
Třetí díl seriálu o tvořivém myšlení, tentokrát ukazující jeden z konkrétních postupů jeho využití při přípravě dospělých.
Základní vzdělávání Spomocník
7. 3. 2022 0x 624x
Je učení vidět? Polemika Johna Hattieho a Steena Larsena
Zpráva o polemice vyvolané profesorem filozofie Steenem Larsenem z dánské Aarhus University namířené proti hojně citovaným závěrům výzkumu světoznámého ředitele Melbourne Education Research Institute…
Základní vzdělávání Spomocník
21. 12. 2020 0x 2076x
Do jaké míry je mezioborový přenos kompetencí možný?
Zamyšlení nad vlastnostmi jedné z nejvýše postavených kompetencí, nad tím, jak by se mohla získávat a jak bychom s ní měli zacházet při přípravě revize RVP.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 11. 2020 0x 2355x
Nezdařená disrupce podle Reicha
Informace o nové knize známého vědce MIT Justina Reicha, v níž vysvětluje svůj postoj k opakovaně se vyskytujícím mediálně zajímavým zprávám o skokové transformaci školství díky využití technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 10. 2018 0x 4235x
Co bylo špatně
Zamyšlení nad současnými problémy vzdělávacích technologií, které souvisejí s vývojem pedagogiky v minulém století.
Základní vzdělávání Spomocník
19. 9. 2016 1x 4869x
Adaptivní student, ne adaptivní výuka
Shrnutí aktuálního stavu vývoje personalizovaných, technologiemi podporovaných výukových systémů, které se snaží o individualizaci výukového procesu. Text vznikl na základě příspěvku z blogu…
Základní vzdělávání Spomocník
3. 9. 2015 5x 3962x
Co má Sputnik společného se vzdělávacími technologiemi
Zamyšlení nad historickým vývojem vzdělávacích technologií v USA po 2.sv.v. a souvislostmi se studenou válkou, závody ve zbrojení a dobýváním kosmu. To vše s naznačením souvislostí se současným…
Základní vzdělávání Spomocník
20. 10. 2014 0x 9347x
Je konektivismus didaktickou teorií?
Bližší popis podstaty konektivismu jako didaktické teorie založený na reakci Stephena Downese na dotaz studentů amerického kurzu DVPP shrnující též aktuální polemiky vztahující se k tomuto tématu.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 12. 2008 0x 4172x
Inteligentní agent ve výukových aplikacích
Článek se věnuje problematice podstaty výukových her a odkazuje některé zajímavé aktuální aplikace.
Zobrazeno 9 z 9 položek