Spomocník Články s klíčovým slovem „kompetence“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (49)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 49 položek
Základní vzdělávání Spomocník
23. 2. 2017 0x 3993x

Vize moderního studenta

Článek pokračuje v informování o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation chápe digitální kompetence – tentokrát studentů.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 1. 2017 7x 14477x

PISA 2018 a globální kompetence

Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny…
Základní vzdělávání Spomocník
17. 10. 2016 0x 5953x

Pohled na technologie školou zkreslenými brýlemi

Článek informuje o existenci metodického portálu Educating Modern Learners specializujícího se na implementaci vzdělávacích technologií a vybírá jeden typický aktuální článek, který otevírá diskuzi…
Základní vzdělávání Spomocník
5. 9. 2016 2x 12044x

Standardy ISTE 2016 pro žáky

Překlad dokumentu známé americké společnosti ISTE (International Society for Technology in Education), který popisuje potřebnou úroveň výstupních kompetencí žáků v oblasti digitálních technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 8. 2016 0x 9455x

Vize moderního učitele

Článek přináší informaci o tom, jak americká Global Digital Citizen Foundation popisuje základní kompetence učitele.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 3. 2016 0x 5188x

Dovednosti propojeného světa

Ve 21. století dochází ke změně ve způsobech získávání informací a komunikace. Stále větší roli hraje internet, to klade nároky na změny v uvažování. Osobní přístup je stejně důležitý jako práce na…
Základní vzdělávání Spomocník
28. 5. 2015 1x 6707x

Význam infografiky ve výuce

Článek zdůvodňuje využití infografiky ve výuce, popisuje ji a na příkladech ukazuje, jak ji aplikovat.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 9. 2014 3x 10989x

Hodnocení online spolupráce

Druhý ze dvou článků pojednávajících o současném vývoji ověřování kompetencí pro 21. století, konkrétně o kolaborativním řešení problémů online, kterým se zabýval MOOC kurz ATC21S. Obsahuje…
Základní vzdělávání Spomocník
1. 9. 2014 7x 15827x

Online spolupráce jako kompetence pro 21. století

První ze dvou článků pojednávajících o současném vývoji ověřování kompetencí pro 21. století, konkrétně o kolaborativním řešení problémů online, kterým se zabýval MOOC kurz ATC21S. Obsahuje praktické…
Základní vzdělávání Spomocník
22. 4. 2014 9x 21075x

Informatické myšlení jako výukový cíl

Článek se věnuje popisu změny v chápání cílů výuky na ICT orientovaných předmětů ve vyspělých zemích a vysvětluje, co je informatické myšlení, které za změnou stojí, a minimálně v podobě schopnosti…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 9. 2013 5x 8127x

Počítačová gramotnost podle Scotta

Výzva britsko-amerického učitele informatiky Marca Scotta s diskuzí, jejímž cílem je vysvětlit význam výuky informatiky a lobovat za prosazení vyšších priorit pro ni.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 6. 2013 1x 7922x

Digitální gramotnost podle Futurelab

Zpráva o studii známé britské společnosti Futurelab, která se zabývá strukturou a obsahem digitální gramotnosti a doporučuje na prvním místě podporovat kritické myšlení.
Zobrazeno 12 z 49 položek