Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „konstruktivismus“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(28)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
28
položek
Zpět
1
2
3
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 6. 2022
0x
862x
5Di model zavádění tvořivého myšlení
Třetí díl seriálu o tvořivém myšlení, tentokrát ukazující jeden z konkrétních postupů jeho využití při přípravě dospělých.
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 3. 2022
0x
923x
Je učení vidět? Polemika Johna Hattieho a Steena Larsena
Zpráva o polemice vyvolané profesorem filozofie Steenem Larsenem z dánské Aarhus University namířené proti hojně citovaným závěrům výzkumu světoznámého ředitele Melbourne Education Research Institute…
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 9. 2021
0x
1307x
Konstrukcionismus a umělá inteligence
Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 4. 2021
0x
2130x
Role technologií při formativním hodnocení
Zamyšlení nad rolí technologií při formativním hodnocení žáků založené na vědeckém ověření skutečnosti, že každý má jiné vlastnosti i výchozí podmínky při učení. Sleduje využití technologií v rámci…
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 12. 2020
0x
2397x
Do jaké míry je mezioborový přenos kompetencí možný?
Zamyšlení nad vlastnostmi jedné z nejvýše postavených kompetencí, nad tím, jak by se mohla získávat a jak bychom s ní měli zacházet při přípravě revize RVP.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 11. 2020
0x
2784x
Nezdařená disrupce podle Reicha
Informace o nové knize známého vědce MIT Justina Reicha, v níž vysvětluje svůj postoj k opakovaně se vyskytujícím mediálně zajímavým zprávám o skokové transformaci školství díky využití technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 10. 2019
0x
3661x
Badatelsky orientovaná výuka podle Crocketta
Zpráva o práci mezinárodně působícího specialisty na transformaci vzdělávacích systémů s cílem lépe připravovat lidi na budoucnost – tj. vychovávat tzv. „globální digitální občany“.
Základní vzdělávání
Spomocník
15. 10. 2018
0x
4557x
Co bylo špatně
Zamyšlení nad současnými problémy vzdělávacích technologií, které souvisejí s vývojem pedagogiky v minulém století.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 1. 2018
0x
7711x
Vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018
Přehledový článek, který shrnuje předpokládaný vývoj vzdělávacích technologií v roce 2018 na základě vyjádření amerických expertů pro eSchool News.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 6. 2017
3x
6140x
Digitální pedagogika a distribuované poznávání
Článek shrnuje současný vliv digitálních technologií na vývoj pedagogiky a s odkazem na práci Dennise Frezza vysvětluje pojem „distribuované poznávání“.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 5. 2017
1x
13951x
Mikroučení – model personalizovaného vzdělávání
Základní informace o moderní formě učení propojující tradiční instruktivní způsoby aplikace technologií s metodami použitelnými v éře mobilních zařízení a cloud computingu.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 9. 2016
1x
5162x
Adaptivní student, ne adaptivní výuka
Shrnutí aktuálního stavu vývoje personalizovaných, technologiemi podporovaných výukových systémů, které se snaží o individualizaci výukového procesu. Text vznikl na základě příspěvku z blogu…
Zobrazeno
12
z
28
položek
Zpět
1
2
3
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky