NPI
Vedeme školu
Metodický portál RVP.CZ
Zapojme všechny
Digitalizace vzdělávání
Revize RVP
EduRevue
MojeEdu
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Spomocník
Články s klíčovým slovem „rizika“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(20)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
20
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 10. 2024
0x
1306x
Persvazivní design podle BIK
Zpráva o tom, jak heslo „persvazivní design“ vykládá evropský portál Better Internet for Kids.
Základní vzdělávání
Spomocník
2. 10. 2024
0x
1533x
Potřebujeme odvážné mozky, ne líné tvůrce promptů
Kam až sahají rizika přílišného spoléhání se na AI? A proč se obracet na odborníky, kteří získávají rady od umělé inteligence, když od ní tyto odpovědi můžeme získat sami?
Základní vzdělávání
Spomocník
5. 1. 2024
9x
3832x
Myšlenky o AI nejen ve vzdělávání
Pojďme se zamyslet nad některými méně častými oblastmi, které zavádění umělé inteligence (Artificial Intelligence, AI) do našich životů, škol a vzdělávání přináší. Přemýšlíte, jestli je označení…
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 5. 2023
5x
3599x
Rizika vývoje AI podle Geoffreyho Hintona
Myšlenky známého počítačového vědce a odborníka na generativní AI, který nedávno opustil Google a zařadil se mezi skeptiky rozvoje umělé inteligence.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 5. 2023
0x
4695x
5 největších rizik generativní AI
Jaká jsou v současnosti největší rizika spojená s generativní umělou inteligencí? Avivah Litan, VP analytička společnosti Gartner, jich v nedávném rozhovoru uvedla celkem 5 a nabídla řešení, jak tato…
Základní vzdělávání
Spomocník
7. 2. 2022
0x
2335x
Hagen Manifest nového učení
Informace o dokumentu vytvořeném na německé Feruniversität in Hagen včetně jeho obsahu, který shrnuje světový vývoj vzdělávacích postupů v souvislosti s rozvojem technologií a dává doporučení pro…
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 12. 2021
0x
1731x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 1. 2020
0x
3639x
Papírový mobil jako digitální detox v režii Googlu
Zpráva o aplikaci podporující snahu některých uživatelů mobilních zařízení obejít se po určitý čas bez jejich fyzické přítomnosti.
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 3. 2019
7x
13149x
Digitální wellbeing na Future Learn
Zpráva o MOOC kurzu Digital Wellbeing vedeném Susan Halfpenny z University of York, který byl volně dostupný prostřednictvím Future Learn.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 3. 2018
0x
4512x
FBI varuje před hračkami připojenými k internetu
Další varování před hračkami připojenými k internetu, tentokrát přímo od americké FBI.
Základní vzdělávání
Spomocník
3. 4. 2017
7x
7941x
Tři současné trendy schopné zničit web
Článek informuje o tom, jak vidí současný vývoj internetu a web zvláště jeho vynálezce sir Tim Berners-Lee.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 9. 2016
2x
5568x
Kentaro Toyama
Zpráva o činnosti a názorech profesora komunitní informatiky na University of Michigan Kentaro Toyamy, jež v plné nahotě odhalují rizika nasazování vzdělávacích technologií a ukazují potřebu se…
Zobrazeno
12
z
20
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Ochrana osobních údajů
Národní pedagogický institut České republiky © 2025