Spomocník Články s klíčovým slovem „spolupráce“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (38)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 38 položek
Základní vzdělávání Spomocník
9. 11. 2020 1x 7688x

Jak řešit nezájem žáků o výuku online podle Spencera

Shrnutí myšlenek známého amerického odborníka na praktické využití vzdělávacích technologií, který se zabývá situací, kdy žáci musí částečně pracovat na dálku (online) a nejsou pod přímou kontrolou…
Základní vzdělávání Spomocník
26. 10. 2020 2x 5855x

Kolaborace podle Galinda

Zpráva o vědeckém experimentu ozřejmujícím rozdíl mezi spoluprací kolaborativní a kooperativní. Má významný dopad na nastavení výukových postupů. Realizace proběhla v rámci Erasmus projektu Novigado.
Základní vzdělávání Spomocník
4. 9. 2020 1x 17753x

Platformy a systémy pro školní komunikaci a spolupráci

Studie shrnující vlastnosti nástrojů pro podporu výuky prostřednictvím technologií (hybridní, distanční, na dálku), které by měly být součástí v praxi používané jednotné školní platformy. Jedná se o…
Základní vzdělávání Spomocník
26. 9. 2019 0x 3561x

iPrázdniny jako model spolupráce učitelů

Zamyšlení nad významem naší prázdninové aktivity obohacující učitele, která byla realizována ve spolupráci Spomocníka s Elixírem do škol.
Základní vzdělávání Spomocník
24. 1. 2019 0x 5763x

Finské školství a ICT: 4. Spolupráce, podpora a profesní rozvoj učitelů

Čtvrtý díl ze seriálu, který reflektuje zkušenosti studenta informatiky na PedF UK Marka Lisého z Erasmového pobytu ve Finské Jyväskyle.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 12. 2018 0x 4602x

Grafický editor Wixie

Představení vlastností a možnosti použití cloudového grafického editoru, který umožňuje bezplatné kreslení, a po zaplacení též sdílenou tvorbu nejen obrázků.
Základní vzdělávání Spomocník
21. 9. 2017 0x 6420x

Mohou nás počítačové hry učit?

Zamyšlení nad tím, jak to dobré vzdělávací počítačové hry dělají, dokáží-li přispět ke zdokonalování schopností hráčů řešit problémy a, na rozdíl od tradiční výuky, hned tak neomrzí.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 5. 2017 15x 9958x

Hodnocení kvality výukových aktivit s mobilním zařízením

Popis evaluačního nástroje iPAC vyvinutého evropským projektem MTTEP, jehož cílem je ukázat, jak by měly vypadat výukové aktivity využívající mobilní digitální zařízení. Jedná se o velmi důležitý…
Základní vzdělávání Spomocník
27. 4. 2017 3x 13729x

Tvořivé myšlení jako základ kompetencí pro 21. století

Zpráva o kurzu edX Design Thinking for Leading and Learning vedeném špičkovými odborníky MIT, jehož cílem bylo pomoci učitelům a vedoucím představitelům škol integrovat tvořivé myšlení do výuky.…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 1. 2017 7x 14459x

PISA 2018 a globální kompetence

Příspěvek se v souvislosti s nedávným Kulatým stolem SKAV a EDUin zabývá modifikací cílů mezinárodního šetření OECD PISA směrem ke kompetencím pro 21. století a naší připraveností na tyto změny…
Základní vzdělávání Spomocník
24. 3. 2016 0x 5185x

Dovednosti propojeného světa

Ve 21. století dochází ke změně ve způsobech získávání informací a komunikace. Stále větší roli hraje internet, to klade nároky na změny v uvažování. Osobní přístup je stejně důležitý jako práce na…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 3. 2016 4x 6806x

Vzdělávání v digitálním věku v rámci programu IVLP

Úvodní zpráva seriálu pojednávajícího o studijní cestě autora po USA v rámci programu IVLP s cílem poznávat tamní způsoby implementace vzdělávacích technologií a navazovat kontakty.
Zobrazeno 12 z 38 položek