Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS

  • Ikona informativni

    Podvádění při online výuce

    Zpráva o vývoji aplikací použitelných na kontrolu činnosti studentů či žáků při online výuce.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 30. 06. 2020, zhlédnuto 549x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    Strategie čtení digitálních textů: společné anotace Ikona odbornost

    Čtení digitálních textů se ukazuje být odlišné od čtení textů tištěných. Žáky je proto nutné naučit nové strategie a přístupy. Článek zvažuje klady a zápory typických přístupů použitých nejprve u tištěných textů a nabízí řešení ve společných anotacích.

    Ludmila Kovaříková, publikováno - 25. 06. 2020, zhlédnuto 650x, počet komentářů: 3, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Trochu jiný pohled na pandemii z Anglie

    Aktualita ukazující, jak se o aktuální situaci, v níž je třeba učit online, diskutuje v Anglii.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 24. 06. 2020, zhlédnuto 725x, počet komentářů: 1, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    iPrázdniny s učiteli 2 (prázdninová akce Virtuálního Digicentra)

    Představení 2. ročníku prázdninové akce Virtuálního Digicentra Elixíru do škol.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 22. 06. 2020, zhlédnuto 613x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Částečná a výběrová online výuka

    Online výuka nemusí být vždy komplexní, zvlášť pokud jde o její začlenění do té prezenční. Pro začátek může být jen částečná, nebo pro naši potřebu jen výběrová. Na některé z jejích zásad však musíme myslet vždy.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 17. 06. 2020, zhlédnuto 568x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
Strana : 1 2 3 4

Metodická pomoc
Soundcloud Spotify Apple Podcasty Google Podcasty RSS Feed (Overcast)
Twitter Spomocník
FBTWIG

O technologiích jinde