Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS

  • Ikona informativni

    Modely kombinovaných forem výuky po šesti letech

    První ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato se věnuje používaným formám kombinované výuky v amerických školách.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 06. 01. 2020, zhlédnuto 564x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Vánoce s učiteli (5. akce Virtuálního Digicentra)

    Představení 5. akce Virtuálního Digicentra.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 18. 12. 2019, zhlédnuto 1420x, počet komentářů: 3, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Esport ve škole

    Článek vysvětluje poměrně nový fenomén zvaný esport (organizovaná soutěž v hraní poč. her) a na základě volně dostupného kurzu Microsoftu pro učitele rozebírá možnosti jeho využití ve výuce.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 16. 12. 2019, zhlédnuto 823x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Jak (ne)používat technologie – díl 7.: Digitální minimalismus Ikona zkusenost

    Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm představuje různé přístupy, které nám a našim žákům mohou pomoci získat dovednost v ovládání technologií, aby ty neovládaly nás. Sedmý díl je věnován digitálnímu minimalismu.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 11. 12. 2019, zhlédnuto 955x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Základem kritického myšlení jsou fakta

    Zpráva o studii amerického profesora kognitivní psychologie Daniela Willinghama vysvětlující postavení faktických znalostí při budování schopnosti kriticky myslet.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 09. 12. 2019, zhlédnuto 1641x, počet komentářů: 4, hodnocení: Hodnocení článku : 5
Strana : 1 2 3 4

Metodická pomoc
Soundcloud iTunes Spotify RSS Feed (Overcast)
Twitter Spomocník

O technologiích jinde