Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS

  • Ikona prakticky

    Jak (ne)používat technologie – díl 8.: soustředění Ikona zkusenost

    Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenosti přenáší na své žáky. Osmý díl je věnován soustředění.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 22. 01. 2020, zhlédnuto 527x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Jak vypadá na kompetence orientovaná výuka?

    Druhá ze dvou zpráv o výsledcích projektu The Canopy kalifornského Christensen Institute. Tato na základě definice kompetenčně orientované výuky odhaluje, do jaké míry ji naplňují ty americké školy, které ji aplikují.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 20. 01. 2020, zhlédnuto 1114x, počet komentářů: 2, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Třídní učitel 2.0 – díl 5.: technologická výbava pro třídní výlet Ikona zkusenost

    Pátý díl seriálu o třídním učiteli a technologiích se zaměřuje na technologickou výbavu používanou třídním učitelem a žáky při pořádání třídního výletu.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 15. 01. 2020, zhlédnuto 748x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona prakticky

    Mí profesionální inspirátoři Ikona inspirace

    Přehled nejdůležitějších odborníků, kteří mi při studiu problematiky vzdělávacích technologií pomohli a pomáhají pochopit souvislosti. Jedná se o můj příspěvek k akci Největší inspirátoři našeho Virtuálního digicentra.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 13. 01. 2020, zhlédnuto 755x, počet komentářů: 1, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Mezinárodní výzkum digitálních dovedností žáků ICILS 2018

    Šetření počítačové a informační gramotnosti ICILS zveřejnilo výsledky druhého ročníku tohoto mezinárodního srovnání. Tentokráte se navíc zjišťovala i úroveň informatického myšlení žáků. Jak dopadli čeští žáci, jsme se bohužel nedozvěděli.

    Ondřej Neumajer, publikováno - 09. 01. 2020, zhlédnuto 1701x, počet komentářů: 6, hodnocení: Hodnocení článku : 5
Strana : 1 2 3 4

Metodická pomoc
Soundcloud iTunes Spotify RSS Feed (Overcast)
Twitter Spomocník

O technologiích jinde