Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS

  • Ikona teoreticky

    Kolaborace podle Galinda Ikona odbornost

    Zpráva o vědeckém experimentu ozřejmujícím rozdíl mezi spoluprací kolaborativní a kooperativní. Má významný dopad na nastavení výukových postupů. Realizace proběhla v rámci Erasmus projektu Novigado.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 26. 10. 2020, zhlédnuto 767x, počet komentářů: 1, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Digitální minimalismus (14. akce Virtuálního Digicentra)

    Představení 14. akce Virtuálního Digicentra.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 21. 10. 2020, zhlédnuto 670x, počet komentářů: 0, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona teoreticky

    Jsem, či nejsem neoludditou? Ikona odbornost

    Zamyšlení nad souvislostmi současných snah o smysluplné nasměrování vývoje technologií v souvislosti s hnutím ludditů, které něco vzdáleně podobného prosazovalo na přelomu 18. a 19. století v Anglii.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 19. 10. 2020, zhlédnuto 1232x, počet komentářů: 2, hodnocení: zatím nehodnoceno
  • Ikona informativni

    10 tipů, jak naučit žáky být digitálními minimalisty

    Digitální minimalismus lze zcela bez nadsázky považovat za základní pilíř digitální gramotnosti. Co znamená digitální minimalismus, jak se stát digitálním minimalistou a především, jak udělat digitální minimalisty ze žáků, se dozvíte v tomto článku.

    Jaroslav Mašek, publikováno - 14. 10. 2020, zhlédnuto 1783x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
  • Ikona informativni

    Jak pandemie pomáhá nahrazovat lidskou práci roboty

    Zpráva o tom, jak celosvětová pandemie urychluje nástup robotů všude tam, kde stroje nahrazují problematický přímý kontakt mezi lidmi.

    Bořivoj Brdička, publikováno - 12. 10. 2020, zhlédnuto 654x, počet komentářů: 0, hodnocení: Hodnocení článku : 5
Strana : 1 2 3 4

Metodická pomoc
Soundcloud Spotify Apple Podcasty Google Podcasty RSS Feed (Overcast)
Twitter Spomocník
FBTWIG

O technologiích jinde