Spomocník Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (1607)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 1607 položek
Základní vzdělávání Spomocník
8. 1. 2025 0x 1261x

10 predikcí vzdělávacích technologií pro rok 2025

Pohled vybraných pedagogů, vedoucích pracovníků a odborníků z oblasti vzdělávacích technologií na trendy, které pravděpodobně nejvíce ovlivní výuku a učení v roce 2025.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 1. 2025 0x 1291x

Postplagiarismus podle profesorky Eaton

Informace o novém pojmu profesorky Sarah Elaine Eaton z University of Calgary, který reflektuje vývoj pohledu na etiku využívání online zdrojů při tvorbě žákovských prací v souvislosti s využitím AI.
Základní vzdělávání Spomocník
1. 1. 2025 0x 1429x

25 myšlenek pro rok 2025

Ohlédnutí za rokem 2024 prostřednictvím myšlenek publikovaných v článcích na Spomocníkovi.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 12. 2024 0x 1215x

Jak používat AI ve vzdělávání

Informace o tom, jaké výsledky měly 2 odlišné výzkumy amerických vědců, oba zkoumající vliv AI chatbotů na výukové výsledky.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 12. 2024 0x 1140x

Jak agentní AI ovlivní vzdělávání

Že budoucí AI agenti ovlivní i oblast vzdělávání, je dnes již zcela jasné. Otázkou pouze zůstává jak, respektive jak moc, a co to bude pro nás a naše žáky znamenat.
Základní vzdělávání Spomocník
18. 12. 2024 0x 1129x

Umělá inteligence se mění. Přichází éra AI agentů

Agentní AI je další fází vývoje umělé inteligence. A nejde jen o buzzword v oblasti AI pro rok 2024, ale o nový technologický trend roku 2025.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 12. 2024 0x 1058x

Datová analýza wellbeingu v anglickém projektu

Informace o výsledcích projektu, který zkoumal možnosti zjišťování úrovně wellbeingu u studentů několika anglických vysokých škol.
Základní vzdělávání Spomocník
11. 12. 2024 0x 1097x

AI a vyhoření učitelů

Jak může umělá inteligence předcházet vyhoření učitelů? A jak k němu naopak může přispět?
Základní vzdělávání Spomocník
9. 12. 2024 0x 1228x

Rozbor 2 sigma problému podle Paula Hippela

Zpráva o tom, jak vidí možnost personalizace výuky prostřednictvím tutoringu 1 : 1, jehož účinky mohou podle Blooma být až σ = 2, texaský vědec zabývající se daty řízeným školstvím Paul von Hippel.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 12. 2024 0x 1127x

Hodnocení vzdělávání podle Harapnuika

Zpráva o tom, jak vnímá roli hodnocení ve výuce kanadský expert na vzdělávací technologie Dwayne Harapnuik.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 11. 2024 0x 1264x

Jak připravit žáky na Průmysl 5.0

Proč a jak přehodnotit náš přístup ke vzdělávání ve snaze připravit naše žáky na budoucnost v éře 5. průmyslové revoluce?
Základní vzdělávání Spomocník
25. 11. 2024 0x 1552x

Definice vzdělávacích technologií podle Drona

Zpráva o webináři Contact North, v němž profesor Jon Dron vysvětluje svůj teoretický pohled na vzdělávací technologie.
Zobrazeno 12 z 1607 položek