Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „John Spencer“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(13)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
13
položek
Zpět
1
2
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
20. 5. 2024
0x
973x
Nová informační gramotnost podle Spencera
Zamyšlení nad změnami, kterými v současné době prochází náplň digitální kompetence, a dopady, které to má na výuku.
Základní vzdělávání
Spomocník
19. 2. 2024
1x
1350x
Několik překvapivých zjištění o kreativitě podle Spencera
Informace o zajímavých zjištěních týkajících se kreativity amerického pedagoga, lektora, autora několika knih a odborníka na vzdělávací technologie Johna Spencera.
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 10. 2023
0x
1420x
Projektová únava podle Spencera
Seznámení s přehledem poznatků týkajících se únavy při práci na výukových projektech, který zpracoval americký pedagog a odborník na vzdělávací technologie John Spencer.
Základní vzdělávání
Spomocník
13. 6. 2022
0x
1482x
Poučení z kritiky metodiky tvořivého myšlení
Druhý díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 6. 2022
0x
1552x
Kritika metodiky tvořivého myšlení
První díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 2. 2021
0x
4018x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání
Spomocník
9. 11. 2020
1x
7087x
Jak řešit nezájem žáků o výuku online podle Spencera
Shrnutí myšlenek známého amerického odborníka na praktické využití vzdělávacích technologií, který se zabývá situací, kdy žáci musí částečně pracovat na dálku (online) a nejsou pod přímou kontrolou…
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 4. 2020
0x
3343x
4 mýty o budoucnosti podle Spencera
Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou…
Základní vzdělávání
Spomocník
30. 3. 2020
0x
6783x
7 tipů pro online výuku Johna Spencera
Rady profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera učitelům přecházejícím na výuku online.
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 2. 2019
3x
9119x
Hodina géniů podle A. J. Julianiho
Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z…
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 2. 2019
1x
4665x
Propast tvořivosti podle Johna Spencera
Druhý ze čtyř příspěvků zabývajících se zaváděním metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento se věnuje přednímu americkému odborníkovi z Oregonu Johnu Spencerovi.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 10. 2014
0x
10143x
Kdy dojde k technologické personalizaci výuky?
Malé zamyšlení nad možnostmi individualizace či dokonce personalizace výukového procesu iniciované současnou polemikou mezi odborníky podložené přehledem historického vývoje této problematiky.
Zobrazeno
12
z
13
položek
Zpět
1
2
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky