Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Články s klíčovým slovem „motivace“
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(9)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
9
položek
Zpět
1
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
8. 11. 2023
0x
1977x
Jak vést žáky k AI transparentnosti
Co vede žáky k tomu, že nepřiznají používání generativní AI? A co udělat pro to, aby svůj přístup změnili?
Základní vzdělávání
Spomocník
18. 1. 2021
0x
3232x
Nová analýza úspěšnosti metodiky převrácené třídy
Zpráva o výzkumu holandských vědců z Utrecht University, který analyzoval zprávy o nasazení metodiky převrácené třídy ve 114 případech ve školách na celém světě.
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 4. 2020
0x
7137x
Jak učit online
How To Teach Online je MOOC, který pomáhá učitelům se vypořádat se současným přechodem výuky do online podoby. Výběrem několika oblastí poskytuje první pomoc k tomu, abychom respektovali některé…
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 9. 2017
0x
6256x
Mohou nás počítačové hry učit?
Zamyšlení nad tím, jak to dobré vzdělávací počítačové hry dělají, dokáží-li přispět ke zdokonalování schopností hráčů řešit problémy a, na rozdíl od tradiční výuky, hned tak neomrzí.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 6. 2017
2x
9990x
Může gamifikace vylepšit špatný e-learning?
Článek shrnuje současný stav ve využití gamifikace při aplikaci technologií ve vzdělávání a ukazuje, jak by tato problematika měla být řešena.
Základní vzdělávání
Spomocník
29. 1. 2015
6x
8461x
Naštvaní ptáci ve 4. třídě
Zpráva o možných způsobech uplatnění her ve výuce. Poukazuje na hry jako na didaktický prostředek, jenž je schopen adekvátně naplňovat kladené požadavky RVP a motivovat žáky. Informuje též o…
Základní vzdělávání
Spomocník
4. 12. 2014
1x
8465x
Open Badges – motivace žáků
Informace o možných způsobech aplikace odznaků založená na využití nejrozšířenějšího nástroje, tj. Mozilla Open Badges.
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 7. 2014
0x
5814x
Bitva o B-R5RB
Informace o mimořádné události, která se odehrála ve virtuálním prostředí hry EVE Online - o rekordní bitvě, do níž se po dobu 20 hodin zapojilo najednou 4 tisíce hráčů z celého světa. Pro nás má…
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 11. 2010
1x
6988x
Výuka řízená výsledky
Článek popisující moderní výukovou metodu amerického učitele 2.st. ZŠ Marka Barnese, jež vhodným způsobem reflektuje aktuální potřebu transformace školství a integruje vzdělávací technologie.
Zobrazeno
12
z
9
položek
Zpět
1
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky