Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „transformace“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (46)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 46 položek
Základní vzdělávání Spomocník
16. 10. 2023 0x 1088x
Nová monitorovací zpráva UNESCO o technologiích
Informace o závěrech aktuální zprávy UNESCO, jejíž název zní: Technology in education: a tool on whose terms?
Základní vzdělávání Spomocník
23. 1. 2023 0x 2388x
Budoucnost vzdělávání podle Googlu
Shrnutí obsahu výzkumné zprávy vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 1. 2023 0x 1547x
Proč je transformace obtížná?
Zpráva o reakci novozélandského experta na vzdělávací technologie Dereka Wenmotha na studii katarského think tanku WISE věnující se managementu transformace školství.
Základní vzdělávání Spomocník
12. 9. 2022 2x 2448x
Proč ve školství přetrvávají snahy o rychlou změnu?
Zamyšlení nad problémy spojenými se snahou o rychlou transformaci školství postavené na názorech amerických odborníků publikovaných portálem TechLearning.
Základní vzdělávání Spomocník
5. 9. 2022 0x 2309x
Pedagogický pohled na SAMR model
Zpráva o výsledcích práce vědeckého pracovníka Center for Leadership in Education Erica Sheningera, který zkoumal souvislost relevance výuky se SAMR modelem integrace technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
29. 8. 2022 0x 1269x
Aktuální scénáře budoucnosti školství
Zpráva o aktuálních předpovědích vývoje školství s náznakem potřeby strategického myšlení založená na materiálech OECD.
Základní vzdělávání Spomocník
26. 7. 2022 1x 3649x
Převrácené čtyřrozměrné kurikulum
Malá studie představující výsledky práce specializovaného bostonského pracoviště (CCR) zabývajícího se definováním potřebných změn v kurikulu vyvolaných technologiemi ovlivněným vývojem světa.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 11. 2021 0x 1608x
Digitální gramotnost jako katalyzátor systémových změn
Jsme na prahu velké revize kurikula, a tak možná bude užitečné, když si připomeneme, proč se o ní pokoušíme a jakým problémům musíme čelit.
Základní vzdělávání Spomocník
16. 8. 2021 0x 4140x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle UNESCO
Informace o výzkumné zprávě UNESCO varující před přílišným optimismem při nekritickém zavádění vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 4. 2021 0x 11232x
Nová pedagogika pro hluboké učení podle Fullana
Základní informace o práci kanadského konzultanta vlád ve věci reformy školství, který zanedlouho vystoupí na naší konferenci Úspěch pro každého žáka.
Základní vzdělávání Spomocník
5. 2. 2018 16x 11356x
Vztah empatie a učení
Seznámení s prací amerického specialisty na projektovou výuku Thoma Markhama, který vysvětluje význam empatie pro učení v souvislosti s nejnovějšími výsledky vědy a vývojem světa.
Základní vzdělávání Spomocník
15. 1. 2018 1x 4667x
Stop průměrnosti
Přehled výsledků práce profesora kognitivní pedagogiky na Harvardu Todda Rose, z nichž vyplývá, že je chybou orientovat se při výuce na průměrného žáka, protože ten neexistuje.
Zobrazeno 12 z 46 položek