Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak řešit nezájem žáků o výuku online podle Spencera |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
09. 11. 2020 |
1711 |
Anotace | Shrnutí myšlenek známého amerického odborníka na praktické využití vzdělávacích technologií, který se zabývá situací, kdy žáci musí částečně pracovat na dálku (online) a nejsou pod přímou kontrolou učitele. | Poslední komentář | Při čtení článku jsem si vzpomněl na pedagogický rámec iPAC, o kterém jsem zde kdysi psal. Je sice primárně o mobilních zařízeních, ale směřuje k obdobným vlastnostem výukového prostředí a aktivit - Hodnocení kvality výukových aktivit s mobilním zařízením.
ON |
---|
|
4 mýty o budoucnosti podle Spencera |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
27. 04. 2020 |
865 |
Anotace | Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou inovací výuky a neodůvodněným nasazováním technických novinek. | Poslední komentář | |
---|
|
7 tipů pro online výuku Johna Spencera |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
30. 03. 2020 |
2316 |
Anotace | Rady profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera učitelům přecházejícím na výuku online. | Poslední komentář | |
---|
|
Hodina géniů podle A. J. Julianiho |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
18. 02. 2019 |
3948 |
Anotace | Třetí ze čtyř příspěvků, které se věnují zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento ukazuje, jak tvořivé myšlení aplikuje jeden z největších expertů na danou problematiku A. J. Juliani z americké Pensilvánie. | Poslední komentář | |
---|
|
Propast tvořivosti podle Johna Spencera |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
1 komentář |
11. 02. 2019 |
2013 |
Anotace | Druhý ze čtyř příspěvků zabývajících se zaváděním metodiky tvořivého myšlení do praxe. Tento se věnuje přednímu americkému odborníkovi z Oregonu Johnu Spencerovi. | Poslední komentář | Spencerovy náměty na žákovskou tvorbu podcastů: Podcasting Can Work in Any Subject |
---|
|
Kdy dojde k technologické personalizaci výuky? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
27. 10. 2014 |
6057 |
Anotace | Malé zamyšlení nad možnostmi individualizace či dokonce personalizace výukového procesu iniciované současnou polemikou mezi odborníky podložené přehledem historického vývoje této problematiky. | Poslední komentář | |
---|
|
Čtyři fáze personalizace výuky |
 | Libuše Štumpfová |
|
|
|
| |
6 komentářů |
12. 03. 2012 |
11776 |
Anotace | Informace o článku Johna Spencera z portálu Cooperative Catalyst, který se zabývá personalizací výuky. Autor vysvětluje čtyři fáze personalizace výuky s použitím hudebních přirovnání. | Poslední komentář | Já doposud \"individualizaci\" chápal jako proces, který může být různě hluboký. Proces směřující od hromadného vyučování k individuálnímu učení. Částečnou individualizaci může nabídnout skupinové vyučování, větší individuální práce. Stejně tak personalizace bude procesem, který může jít různě daleko. Pokud někomu pomůže tyto pojmy přesněji definovat a nějak je od sebe oddělit, budiž. Možná by se dala individualizace chápat jako proces směřující od učitele k žákovi, zatímco personalizace jako proces směřující od žáka k jeho vlastnímu učení? První určuje učitel, to druhé žák... |
---|
|