Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jaký bude internet v roce 2020? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
09. 02. 2009 |
1447 |
Anotace | Zpráva o výsledcích studie amerického projektu Pew Internet, jež se dlouhodobě zabývá zkoumáním vlivu technologií na život lidí. | Poslední komentář | |
---|
|
Ověřování kompetencí pro XXI. století |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
02. 12. 2008 |
1691 |
Anotace | Zpráva o studii washingtonské nezávislé think tank organizace Education Sector, jejíž autorkou je Elena Silva,zabývající se definováním dnes tak často připomínaných „dovedností pro život ve 21. st.“ a způsoby, jak tyto schopnosti ověřovat.
| Poslední komentář | |
---|
|
Role technologií v profesionálním růstu učitelů |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
01. 12. 2008 |
1523 |
Anotace | Příspěvek do diskuze v rámci polemiky o tom, zda vůbec informační gramotnost patří ke standardům potřebných schopností českého učitele, otevřené Českou školou. | Poslední komentář | |
---|
|
Síťová generace podle Tapscotta |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
24. 11. 2008 |
4577 |
Anotace | Článek popisuje, jak vznikl pojem "síťová generace" a přibližuje názory jeho autora Dona Tapscotta. | Poslední komentář | |
---|
|
Výukový notebook z roku 1968 |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
18. 11. 2008 |
3676 |
Anotace | Článek o jasnozřivé vizi studenta University of Utah a pozdějšího počítačového vědce Alana Kaye o výukém notebooku budoucnosti, která pochází z roku 1968. | Poslední komentář | |
---|
|
Pozitivní dopad počítačových her zpochybněn |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
10. 11. 2008 |
1927 |
Anotace | Zpráva o výsledcích výzkumu týmu pracovníků z Beckmanova institutu na University of Illinois o vlivu počítačových her na pozornost, paměť a schopnost rozhodování hráčů. | Poslední komentář | |
---|
|
Encyclopaedia Britannica a škola 2.0 – část II |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
03. 11. 2008 |
3760 |
Anotace | Druhý díl seriálu o tematické diskusi na Britannica Blog, v níž se celá řada významných světových odborníků zabývá děním souvisícím s rozvojem tzv. internetu 2. generace. | Poslední komentář | |
---|
|
Encyclopaedia Britannica a škola 2.0 – část I |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
29. 10. 2008 |
4009 |
Anotace | První díl seriálu o tematické diskusi na Britannica Blog, v níž se celá řada významných světových odborníků zabývá děním souvisícím s rozvojem tzv. internetu 2. generace. | Poslední komentář | |
---|
|
Online školy budou na Floridě povinné |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
20. 10. 2008 |
1358 |
Anotace | Zpráva o připravovaném zákonném opatření floridské vlády o povinné online výuce jako součásti programu středních škol včetně připomínky situace v Evropě a u nás. | Poslední komentář | |
---|
|
Nové technologické standardy ISTE pro učitele |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
08. 09. 2008 |
5257 |
Anotace | Článek popisuje obsah asi nejpoužívanější definice schopností učitelů pracovat s technologiemi. | Poslední komentář | |
---|
|