Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | Pro | Top | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tvoříme Wikipedii – díl 7.: 5 kroků, než začnete s Wikipedií ve škole |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
27. 11. 2019 |
533 |
Anotace | Předtím, než se rozhodnete začlenit Wikipedii do své výuky, ať už pasivně (needitačně), či aktivně (editačně), je vhodné absolvovat několik nezbytných kroků. V následujícím textu se podíváme na 5 základních, které nám pomohou nejen s uvedenou integrací Wikipedie, ale umožní nám úspěšně realizovat kurz Wikipedie na naší škole. | Poslední komentář | |
---|
|
Ann S. Michaelsen |
 | Ludmila Kovaříková |
|
|
|
| |
|
21. 11. 2019 |
713 |
Anotace | Článek pojednává o blogu norské učitelky Ann S. Michaelsen, která inspiruje svým přístupem k technologiím a jejich využitím např. při čtení s dětmi. | Poslední komentář | |
---|
|
Tvoříme Wikipedii – díl 6.: Dalších 5 kategorií článků k úpravám aneb když nevíte, kde začít |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
16. 10. 2019 |
933 |
Anotace | Psaní Wikipedie obvykle nezačíná vytvářením nových hesel, ale drobnějšími editacemi. V předchozích dílu tohoto seriálu jsme si představili prvních 5 kategorií článků vhodných pro první editace a dnes se podíváme na dalších 5. | Poslední komentář | |
---|
|
Chyby při využívání technologií ve výuce |
 | Ludmila Kovaříková |
|
|
|
| |
|
10. 10. 2019 |
1999 |
Anotace | Článek popisuje několik nejdůležitějších chyb, kterých se učitelé dopouštějí při integraci technologií ve výuce. | Poslední komentář | |
---|
|
Tvoříme Wikipedii – díl 5.: 5 kategorií článků k úpravám aneb když nevíte, kde začít |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
18. 09. 2019 |
1114 |
Anotace | Psaní Wikipedie obvykle nezačíná vytvářením nových hesel, ale drobnějšími úpravami. V tomto dílu seriálu se podíváme na 5 kategorií článků vhodných pro první editace Wikipedie a ukážeme si konkrétní zadání, která lze použít pro úpravy daných hesel se žáky. | Poslední komentář | |
---|
|
Strategický plán rozvoje sociálně-mediální gramotnosti podle EUN |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
|
16. 09. 2019 |
1262 |
Anotace | Zpráva o projektu a kurzu EUN Academy Social Media Literacy for Change, která naznačuje, kudy vede cesta k nastavení správné politiky školy k digitálním zařízením, primárně k vlastním mobilům žáků. | Poslední komentář | |
---|
|
Tvoříme Wikipedii – díl 4.: Wikipedie v českém jazyce a literatuře |
 | Jaroslav Mašek |
|
|
|
| |
|
15. 05. 2019 |
1192 |
Anotace | V úvodních třech dílech jsme se detailněji zabývali strukturou (díl 1.), tvorbou pomocí překladu (díl 2.) a aktualizací (díl 3.) článků na Wikipedii. Nyní je na čase podívat se na využití Wikipedie v konkrétních předmětech. V tomto dílu se zaměříme na český jazyk a literaturu. | Poslední komentář | |
---|
|
Mobily v rukou dětí z pohledu rodičů |
 | Aleš Jaroš |
|
|
|
| |
|
03. 01. 2019 |
2819 |
Anotace | Zpráva o tom, jak svůj postoj k využití mobilů vlastními dětmi na základě studia dostupných výzkumů pozměnil jeden anglický rodič – shodou okolností novinář zabývající se médii. | Poslední komentář | |
---|
|
Rozvoj programátorských dovedností s micro:bitem |
 | Martin Kozub |
|
|
|
| |
|
17. 12. 2018 |
1600 |
Anotace | Základní informace o miniaturním digitálním zařízení vyvinutém v Británii pro výuku digitální gramotnosti a informatického myšlení, které je možno s výhodou použít i v našich školách. | Poslední komentář | |
---|
|
Jak na Strategii digitálního vzdělávání? |
 | Bořivoj Brdička |
|
|
|
| |
9 komentářů |
30. 04. 2018 |
2995 |
Anotace | Doprovodný a vysvětlující článek přináší odkazy na dvě studie vypracované v rámci projektu NÚV PPUČ, které mapují počáteční stav realizace naší národní Strategie digitálního vzdělávání a naznačují možnosti řešení. | Poslední komentář | Pane Kocourku,
snažil jsem se reagovat na Vaše sdělení z posledního odstavce. Navíc jsem žil v domnění, že jen z trochu jiného úhlu podporuji Vaše tvrzení.
Pokud ale chcete rozpitvávat mé komentáře a hledat další "chyby a nedostatky", pak takovou komunikaci považuji za mrhání časem. |
---|
|