Metodický portál RVP - Spomocník
Úvodní stránka
Přehled článků
Metodická pomoc
Zpravodaj
O Spomocníkovi
Podcast
RSS RSS
Titulka RVP > Úvodní stránka Spomocníka > Články s klíčovým slovem "technologie"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:

10 kroků pro co nejlepší využití EdTech nástrojů ve škole

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Jak co nejlépe využít EdTech nástroje v naší škole? Aplikací následujících 10 kroků.
Autor Jaroslav Mašek

15 tipů, jak na digitální wellbeing se žáky

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Konkrétní tipy, jak aplikovat principy digitálního wellbeingu se žáky.
Autor Jaroslav Mašek

Digitálně minimalistický ekosystém

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Kolik digitálních zařízení dnes používáme? A kolik jich budeme používat do pěti let? A umíme se vzdát nákupu nových, pokud je nepotřebujeme?
Autor Jaroslav Mašek

10 způsobů, jak vytvořit bezpečné prostředí pro LGBT+ žáky

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Jak se cítí LGBT+ žáci ve vaší třídě a škole? A jak bezpečné prostředí to pro ně je? V tomto článku se podíváme na 10 způsobů, které nám mohou pomoci takové bezpečné prostředí vytvořit.
Autor Jaroslav Mašek

Technologické zahlcení jako důsledek špatné komunikace

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Na jaře, po zavedení online výuky, jsme se velmi rychle potýkali se dvěma zahlceními – obsahovým a technologickým. Nyní, přibližně po roce online výuky, čelíme dalšímu technologickému zahlcení, ke kterému by nakonec nemuselo dojít, kdybychom spolu lépe komunikovali.
Autor Jaroslav Mašek

20 tipů, jak zvládnout pracovní zátěž v online výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Vedení online výuky je spojeno s velkou pracovní zátěží, která se s přibývajícími měsíci může ještě stupňovat. Jak se s ní vypořádat a jak ji zvládnout se podíváme v tomto článku.
Autor Jaroslav Mašek

10 tipů, jak naučit žáky být digitálními minimalisty

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Digitální minimalismus lze zcela bez nadsázky považovat za základní pilíř digitální gramotnosti. Co znamená digitální minimalismus, jak se stát digitálním minimalistou a především, jak udělat digitální minimalisty ze žáků, se dozvíte v tomto článku.
Autor Jaroslav Mašek

Jak učit hybridně – část 2.: kurzy pro učitele a podpora online výuky

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
V druhém dílu konkrétního návrhu realizace hybridní výuky se autor zaměřuje na přípravu učitelů a jejich podporu při přípravě online vzdělávacího prostředí.
Autor Jaroslav Mašek

Digitální wellbeing pro Strategii 2030+

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Zpráva o stavu porozumění podstatě digitálního wellbeingu v souvislosti s počátkem činnosti pracovní skupiny, která bude toto téma řešit v rámci projektu Partnerství. Hlavním jejím cílem je podpořit realizaci naší státní školské Strategie 2030+.
Autor Bořivoj Brdička

Jak učit hybridně – část 1.: koncepce a příprava

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Na otázku, jak učit hybridně, odpovídá autor konkrétním návrhem realizace této výuky ze své školy, kde ji pomáhá společně s dalšími kolegy a vedením implementovat.
Autor Jaroslav Mašek
Celkem: 99