Seriál se zaměřuje na různé oblasti online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré (nejen) pro učitele vytvářet digitální stopy. První díl se věnuje osobní stránce.
S Lucií Rohlíkovou jsem si povídal o konferenci Učitel IN, projektech na ZČU v Plzni, o zvládání technologií, digitálních stopách, emocích spojených s technologiemi i o tom, jak to dělá, že toho ve svém životě tolik stíhá.
Seriál se zaměřuje na různé sféry online světa a ukazuje, kde, jak a proč je dobré vytvářet digitální stopy. Druhý díl se věnuje profesní sociální síti LinkedIn.
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenosti přenáší na své žáky. Pátý díl je věnován technice Pomodoro.
Na digitální stopy lze nahlížet z různých pohledů. Následující článek ukazuje jeden z nich. Představuje digitální stopu učitele pomocí 20 nezbytných vlastností, které ji charakterizují.
Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenosti přenáší na své žáky. Šestý díl je věnován času u obrazovky.