Vylepšili jsme pro vás Metodický portál RVP.CZ, vítejte! Přečíst více o novinkách.
Zavřít
Katalog EMA
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Katalog EMA
Spomocník
Digifolio
Blogy
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Gramotnosti pro život
Přihlásit
Staňte se součástí
Přihlásit se do portálu
Zapomněli jste heslo?
Nebo přes
Nemáte svůj účet?
Nebojte se
registrovat
Materiály do výuky
Odborné články
Webináře
Další
Spomocník
Blogy
Digifolio
Pro výuku
Odborné články
Materiály do výuky
Webináře
Katalog EMA
Spomocník
Gramotnosti pro život
Komunita
Blogy
Digifolio
Evaluace
Profil Škola21
Profil Učitel21
Evaluační nástroje
Archiv
Wiki
Diskuze
E-learning
AudioVideo
Burza
Obrázky
Galerie
Pospolu
Pohyb a výživa
Hodina pohybu navíc
Evropské jazykové portfolio
Domů
>
Spomocník
>
Všechny články Spomocníka
Spomocník
Digitální technologie ve vzdělávání
Vyhledat
Články Spomocníka
(264)
Řadit dle:
Data publikace
Data publikace
Názvu článku
Hodnocení
Zobrazení
Seřadit:
Sestupně
Zobrazení:
Zobrazeno
12
z
264
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
22
Další
Základní vzdělávání
Spomocník
23. 1. 2023
0x
407x
Budoucnost vzdělávání podle Googlu
Shrnutí obsahu výzkumné zprávy vypracované firmou Google na základě zjištění získaných od 94 odborníků z 24 zemí.
Základní vzdělávání
Spomocník
31. 10. 2022
0x
700x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle Contact North
Zpráva o studii kanadské vzdělávací a výzkumné společnosti Contact North, která se zabývá budoucím vývojem vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
22. 8. 2022
0x
528x
Mediální výchova podle Wesley Fryera
Upoutávka na inspirativní práci oklahomského metodika vzdělávacích technologií Wesley Fryera zaměřená na mediální výchovu.
Základní vzdělávání
Spomocník
27. 6. 2022
1x
557x
Provázaná pedagogika
Zpráva o vědeckém článku Tima Fawnse z Edinburgh Medical School, který byl publikován na portálu Sprigler a má celou řadu zajímavých souvislostí s tím, jak bude do budoucna nutné chápat pedagogiku.
Základní vzdělávání
Spomocník
11. 4. 2022
0x
1018x
12 principů Tonyho Batese
Informace o zásadním materiálu shrnujícím poznatky z padesátileté kariéry britsko-kanadského experta na vzdělávací technologie Tonyho Batese.
Základní vzdělávání
Spomocník
21. 2. 2022
0x
504x
Charta CHENINE
Zpráva o strategickém dokumentu ontarijského výzkumného centra zabývajícího se rozvojem technologických, pedagogických a kurikulárních inovací ve vzdělávání, který reaguje na dopady pandemie covid-19.
Základní vzdělávání
Spomocník
24. 1. 2022
0x
776x
Prognózy vývoje pro rok 2022 podle amerických učitelů
Přehled vybraných názorů špičkových amerických učitelů-expertů na vývoj školství v roce 2022.
Základní vzdělávání
Spomocník
6. 12. 2021
0x
890x
Model federativního strojového učení
Informace o nové formě využití umělé inteligence, která má potenciál ovlivnit funkci aplikací analyzujících výukovou činnost žáků.
Základní vzdělávání
Spomocník
16. 8. 2021
0x
3199x
Budoucnost vzdělávacích technologií podle UNESCO
Informace o výzkumné zprávě UNESCO varující před přílišným optimismem při nekritickém zavádění vzdělávacích technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
31. 5. 2021
0x
2094x
Profesor Donald Clark
Zpráva o práci jednoho z anglických odborníků na vzdělávací technologie, který se nachází na konzervativnější straně spektra. V poslední době se hodně věnuje umělé inteligenci.
Základní vzdělávání
Spomocník
17. 5. 2021
0x
1963x
PISA propojuje čtenářskou a digitální gramotnost
Hlavní zjištění sekundární analýzy dat mezinárodního šetření PISA 2018 zkoumající čtenářskou gramotnost v souvislosti s využitím digitálních technologií.
Základní vzdělávání
Spomocník
26. 4. 2021
0x
1917x
Role technologií při formativním hodnocení
Zamyšlení nad rolí technologií při formativním hodnocení žáků založené na vědeckém ověření skutečnosti, že každý má jiné vlastnosti i výchozí podmínky při učení. Sleduje využití technologií v rámci…
Zobrazeno
12
z
264
položek
Zpět
1
2
3
4
5
6
...
22
Další
Přejít na hlavní stránku
O Spomocníkovi
Web NPI ČR
Web edu.cz
Konzultační centrum NPI
ICT revize RVP ZV
Revize RVP
Dokumenty RVP
Národní pedagogický institut České republiky