Domů > Spomocník > Články s klíčovým slovem „tvořivé myšlení“

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (29)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 29 položek
Základní vzdělávání Spomocník
19. 2. 2024 1x 1359x
Několik překvapivých zjištění o kreativitě podle Spencera
Informace o zajímavých zjištěních týkajících se kreativity amerického pedagoga, lektora, autora několika knih a odborníka na vzdělávací technologie Johna Spencera.
Základní vzdělávání Spomocník
30. 10. 2023 0x 1429x
Projektová únava podle Spencera
Seznámení s přehledem poznatků týkajících se únavy při práci na výukových projektech, který zpracoval americký pedagog a odborník na vzdělávací technologie John Spencer.
Základní vzdělávání Spomocník
23. 10. 2023 1x 1758x
Omezuje svoboda kreativitu?
Informace o zajímavé vědecké hypotéze, která poněkud mění náš pohled na tvořivost, včetně souvislostí s výukovým procesem.
Základní vzdělávání Spomocník
3. 10. 2022 0x 3622x
Bonovo laterální myšlení
Zpráva o díle známého maltského psychologa a kognitivního vědce, který se zasloužil o pochopení významu tvořivého myšlení ve vzdělávání.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 6. 2022 0x 1564x
5Di model zavádění tvořivého myšlení
Třetí díl seriálu o tvořivém myšlení, tentokrát ukazující jeden z konkrétních postupů jeho využití při přípravě dospělých.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 6. 2022 0x 1490x
Poučení z kritiky metodiky tvořivého myšlení
Druhý díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 6. 2022 0x 1560x
Kritika metodiky tvořivého myšlení
První díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 12. 2021 1x 2131x
Velký přínos tvůrčího nezdaru
Zpráva o výsledcích výzkumu profesora švýcarské Eidgenössische Technische Hochschule Zürich Manu Kapura, který v rámci zavádění tvořivého myšlení do výuky propaguje metodiku tvůrčího nezdaru a…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2021 0x 2143x
Konstrukcionismus a umělá inteligence
Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 4024x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 12. 2020 0x 4053x
Jsou žáci připraveni uspět v propojeném světě?
Zpráva o výsledcích modulu, který v PISA 2018 bez naší účasti ověřoval globální kompetence.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 4. 2020 0x 3357x
4 mýty o budoucnosti podle Spencera
Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou…
Zobrazeno 12 z 29 položek