Domů > Spomocník > Všechny články Spomocníka

Spomocník

Digitální technologie ve vzdělávání

Články Spomocníka (26)
Zobrazení:
Zobrazeno 12 z 26 položek
Základní vzdělávání Spomocník
3. 10. 2022 0x 515x
Bonovo laterální myšlení
Zpráva o díle známého maltského psychologa a kognitivního vědce, který se zasloužil o pochopení významu tvořivého myšlení ve vzdělávání.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 6. 2022 0x 599x
5Di model zavádění tvořivého myšlení
Třetí díl seriálu o tvořivém myšlení, tentokrát ukazující jeden z konkrétních postupů jeho využití při přípravě dospělých.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 6. 2022 0x 563x
Poučení z kritiky metodiky tvořivého myšlení
Druhý díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
6. 6. 2022 0x 534x
Kritika metodiky tvořivého myšlení
První díl seriálu, který rozebírá důvody existující kritiky forem zavádění metodiky tvořivého myšlení do praxe.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 12. 2021 1x 959x
Velký přínos tvůrčího nezdaru
Zpráva o výsledcích výzkumu profesora švýcarské Eidgenössische Technische Hochschule Zürich Manu Kapura, který v rámci zavádění tvořivého myšlení do výuky propaguje metodiku tvůrčího nezdaru a…
Základní vzdělávání Spomocník
30. 9. 2021 0x 1005x
Konstrukcionismus a umělá inteligence
Teoretický pohled na výuku rozvíjející informatické myšlení založený na zprávě dvou oxfordských vědců v souvislosti s integrací umělé inteligence ve formě strojového učení do výuky.
Základní vzdělávání Spomocník
8. 2. 2021 0x 2031x
Jak na hybridní výuku podle Spencera
Hybridní výuka se stává samozřejmostí našich škol. Teoreticky si snad již uvědomujeme, že se liší od čistě prezenční nejen cíli, ale i postupy. Podívejme se, jak metodiku hybridní výuky navrhuje…
Základní vzdělávání Spomocník
14. 12. 2020 0x 1822x
Jsou žáci připraveni uspět v propojeném světě?
Zpráva o výsledcích modulu, který v PISA 2018 bez naší účasti ověřoval globální kompetence.
Základní vzdělávání Spomocník
27. 4. 2020 0x 1556x
4 mýty o budoucnosti podle Spencera
Článek předkládající myšlenky profesora George Fox University v Oregonu Johna Spencera, který ukazuje, kam bychom měli nasměrovat využití vzdělávacích technologií, a vysvětluje rozdíl mezi skutečnou…
Základní vzdělávání Spomocník
29. 10. 2019 0x 3165x
Badatelsky orientovaná výuka podle Crocketta
Zpráva o práci mezinárodně působícího specialisty na transformaci vzdělávacích systémů s cílem lépe připravovat lidi na budoucnost – tj. vychovávat tzv. „globální digitální občany“.
Základní vzdělávání Spomocník
9. 9. 2019 0x 2421x
Od cvičení opakováním přes náhodu k vlastnímu výběru
Druhá část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.
Základní vzdělávání Spomocník
2. 9. 2019 1x 3834x
Od stylů učení k mentálním modelům
První část zprávy s výběrem zajímavých poznatků z kurzu The Science of Learning amerického experta na tvořivé myšlení A. J. Julianiho.
Zobrazeno 12 z 26 položek